בלוג

יש לכם חברה (עסק) מושכת?

בטוח שמת לב מה קורה כאשר אישה יפה או גבר נאה נכנס לחדר הומה אדם או בר. אנשים מסתכלים עליהם. אנשים יקשרו איתם שיחה יציעו להם משקה יזמינו אותם ל- after party. אנחנו חושבים שאנשים כאלה מוכשרים, חכמים, עשירים ומצליחים יותר. אנו מכנים אנשים כאלה "אטרקטיביים ומושכים". הם מושכים תשומת לב ומסקרנים אנשים אחרים. עסקים המצליחים משתמשים באותו כוח המשיכה. הם דואגים להיות אטרקטיביים כדי להשיג את תשומת לב והעניין של לקוחות פוטנציאליים. הם מספרים

להמשך קריאה »

תאוריית הצרכים  (קצת ייעוץ שיווקי…)

תאוריית הצרכים היא תאוריה של הפסיכולוג אברהם מאסלו, העוסקת במניעים של אדם בחייו. לתאוריה זו השלכות על תחומים רבים וגם על שיווק. בקצר מאוד הרעיון בתאוריה אומר שקיימת היררכיה של צרכים, אשר מאורגנים על-פי סדר חשיבות. התאוריה מניחה כי רמה מסוימת של צורך עשויה לבוא לידי מימוש, ואז לא תפעל עוד כגורם המניע את האדם. עם זאת, כאשר רמה מסוימת של צורך מסופקת, האדם פונה להגשמת הרמה הגבוהה הבאה במעלה. כאשר משווקים מוצר או שירות חשוב להבין באיזה רמה (רמות) הצורך נמצא.

להמשך קריאה »

לנענע עצים…?

שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס את הפירות. אבל לנענע זה לא מספיק. חייבים לדעת איזה עץ לנענע. לנענע יער בבת אחת זה לא מעשי. יכול להיות שיש עונתיות, שרק עצים מסויימים מתאימים לעסק שלך או שיש עצים עם מעט מדי פירות. אסור לנדנד חזק מדי ולא טוב לנדנד חלש מדי. על תנענע עצים סתם, זה מעייף. שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס

להמשך קריאה »

פרסום בגוגל – כל הכלים הנחוצים

אם נבדוק את הדבר לעומק, נגלה, כי, כיום, רוב פעילות הרשת הפרטית והעסקית שלנו נוגעת או עוברת, ברמה זו או אחרת, דרך גוגל ומוצריה: אנחנו משתמשים בחשבון Gmail, מחפשים במנוע החיפוש של גוגל (הלוקאלי או הבינ"ל), משתמשים במפות גוגל וכד'. (אגב, למי שבטוח שהוא הצליח להתחמק מהמונופול של גוגל על ידי כך שהוא איננו משתמש בשירותים שהזכרנו, מומלץ להפסיק גם להשתמש בדפדפן הכרום, כי אף הוא שייך לגוגל J). פרסום בגוגל – האם זה מסובך

להמשך קריאה »
כיצד מותג נולד

מותג נולד – הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך מיתוג

עם חשיבה ותכנון נכונים, אפשר להפוך כמעט כל דבר למותג: מוצר, שירות, ארגון, ואפילו אנשים. אבל… מה בעצם קורה שם בתהליך המיתוג, מאיפה הוא מתחיל ומה מניע אותו?  אנסה להאיר מעט את מילת הקוד "מיתוג" ולפרוט אותה בעזרת דוגמה מהחיים. לאחרונה, כחלק משירותי שיווק במיקור חוץ שאנחנו מספקים, היינו שותפים לתהליך המיתוג המעניין של בית ספר מקצועי, ובמהלכו העלינו אתר חדש לאוויר.  StartMeUpהוקמה עבור מתכנתים חדשים, בוגרי תואר או הכשרה מקצועית, שאפילו יהיו מוכשרים במיוחד, הרי

להמשך קריאה »
שיווק טוב מתמקדת בלקוחות טובים

לא כל הלקוחות נולדו שווים – אסטרטגיה שיווקית

בימים אלו אנחנו עובדים עם לקוח חדש – חברה גדולה, מורכבת ומאתגרת במיוחד. מדי יום יוצרים אתה קשר לקוחות חדשים ובסך הכול החברה מצליחה מאוד. על פניו נשמע מושלם, אבל, בכן, העובדים בחברה עסוקים. מאוד. אולי קצת יותר מדי עסוקים. להבדיל מחברות רבות אחרות, חברה זו מוצאת את עצמה במצב מצוין ולא טריוויאלי: היא יכולה לבחור עם אילו לקוחות לעבוד. אבל, בפועל היא ממשיכה לתת את כוח הבחירה בידי הלקוחות שלה, בלי מיונים ובלי תיעדוף.

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: