בלוג

קידום עסקים בגוגל מפות

  כל עסק יכול לקדם את האתר שלו בגוגל בחינם, קידום אתר במנועי חיפוש נקרא קידום אתרים אורגני. אך האם כל עסק יכול לקדם את עצמו במפות של גוגל? התשובה היא כן ובחינם, בין אם זה עסק קיים כחנות, שניתן להגיע אליה פיזית ובין אם זהו עסק הנותן שירותים ללא חנות פיזית. בנוסף, גוגל מפות מציע לעסקים קטנים ללא תקציב, לבנות אתר פשוט בחינם בעת פתיחת העמוד העסקי. זהו יתרון עצום לשיווק עסקים.   בניית

להמשך קריאה »
שיווק ממומן בגוגל

מהו חישוב ROAS לפרסום דיגיטלי?

  ROAS = Return On Ad Spend כך תמדדו את החזר ההשקעה שלכם על פרסום: נגיד שאתם מוכרים רימונים, אבל לא סתם רימונים (נו טוב, כולם אדומים אבל עם טאצ' מיוחד) וכל חודש אתם מוציאים 4,000 ₪ על קמפיין פרסום הרימונים שלכם (שבתוכו מגולמות כבר עלויות התוכן, העיצוב, הניהול, ההתעסקות ברימונים והתשלום עבור המדיה). לצורך הדוגמא נגיד שקמפיין הרימונים שלכם היה ממש מוצלח וייצר לכם הכנסות של 20,000 ₪. בשורה התחתונה, מכרתם 50 רימונים ב-400

להמשך קריאה »
קידום ושיווק העסק בלינקדאין

כך תגדילו במהירות את מספר העוקבים לעמוד חברה שלכם בלינקדאין!

  לאחרונה לינקדאין השיקה פיצ'ר חדש ומגניב לעמודי חברה, המאפשר לבעלי העמוד, ולכל מי שמוגדר כאדמין בעמוד, להזמין חברים לעקוב אחרי הדף. כדי להזמין עוקבים לעמוד חברה בלינקדאין, הנה מה שעליכם לעשות: נכנסים לעמוד החברה שלכם, (חייבים להיות מוגדרים כאדמינים לעמוד), בסרגל העליון בצד ימין יש כפתור  > Admin tools NEW, >  פותחים את התפריט ולוחצים על NEW Invite connections. יותר אדמינים, יותר הזמנות. בחלון שיפתח לכם, תוכלו לסמן את האנשים שתרצו להזמין, ולאחר מכן

להמשך קריאה »

טיפ לקידום אתרים: Domain Authority

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO בדיקת Domain Authority (מוניטין דומיין או סמכות דומיין) בודקת את הדירוג שגוגל נותן לאתר ומשקלל את כל דפי האתר על בסיס פרמטרים שונים: קישורים נכנסים, איכות הטראפיק, ותק הדומיין, פעילות ברשתות חברתיות, תדירות עדכון האתר בתכנים חדשים ועוד. על מנת לשפר את דירוג האתר יש ליצור ולהפיץ תכנים איכותיים, כדי להגביר את העניין באתר, ועל הדרך את מערך הקישורים הנכנסים אליו (מאתרים הזוכים לטראפיק מכובד ודירוג DA איכותי) ואת משך

להמשך קריאה »

טיפים שימושיים: איך לייצר תוכן שיווקי ל- B2B?

חברות B2B הפונות לקהלים עסקיים נדרשות לסטנדרט גבוה מאוד של תוכן שיווקי על מנת לייצר תוצאות מכלי המדיה החברתית שלהם. התוצאות הרצויות נעות על הסקאלה החל מבניית או חיזוק המותג ועד ליצירת לידים ממוקדים מקהלי היעד. על מנת להשיג את המטרות, חברות B2B מעלות את הרף והופכות לספקיות תוכן ברמה גבוהה, רוצים לדעת איך לגרום לתוכן השיווקי שלך לעבוד בשבילכם? במאמר זה איגדנו מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל. קריאה נעימה 🙂 טיפ 1: מובילי דעת

להמשך קריאה »
ייעוץ שיווקי במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

שימוש במיקור חוץ (אאוטסורסינג) חוסך הוצאות וסיכונים ומוכר לנו מתחומי הפיתוח, החשבונות, שירות הלקוחות ותחומים נוספים. אבל, הנושא הופך אטרקטיבי במיוחד כשמדובר בניהול שיווק במיקור חוץ במחיר של מנהל שיווק אחד, (300 אלף משכורת שנתי) תוכל לקבל צוות שלם של מומחי שיווק שכולל על פי הצורך מנהל  שיווק ואסטרטגיה, מעצב, אנימטור,  COPYWRITER, מומחה SEO, ADWORDS, רשתות החברתיות,  ניהול כנסים ותערוכות, יחסי ציבור ועוד. וזה בלי להזכיר את המשרד הפנוי שישמש את העובדים!… שולחן ביליארד או חדר

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: