בלוג

קידום אתרים – עשה זאת בעצמך

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), או אופטימיזציה של אתר אינטרנט, הינו שם כולל למגוון פעולות שיש לבצע על האתר ומחוצה לו על מנת שידורג ע"י מנועי החיפוש הראשיים ובראשם גוגל ויגרום להופעת האתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מילות המפתח הרלוונטיות. ישנן מספר פעולות בסיסיות שבאפשרותו של מנהל האתר לבצע על מנת שיוכל ליהנות מתנועת גולשים שמקורה מחיפושים בגוגל וקידום אורגני.   ריכזנו עבורכם את הפעולות הבסיסיות שאותן תוכלו

להמשך קריאה »

מי צריך תעודת אבטחה SSL באתר? כולם!

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קצת כדי להבין במה מדובר, ה- SSL הינו פרוטוקול אבטחה לאתרי אינטרנט. בשנה האחרונה גוגל החלה להיטיב עם קידום אתרים (SEO) בתוצאות החיפוש עבור אתרים המאובטחים בפרוטוקול זה ובמקביל להדגיש במקום בולט בדפדפן את העובדה שאתר אינו מאובטח במידה והפרוטוקול לא מוטמע בו. מהו SSL? ה-SSL Secured Sockets Layers הינו פרוטוקול אבטחת מידע, הנחשב היום לסטנדרט להעברת מידע מאובטח באינטרנט (https). פרוטוקול זה מאפשר לגולש ערוץ תקשורת מוצפן, דרכו יוכל

להמשך קריאה »

בונים אתר תדמית? ארבעה דברים שאסור לכם לפספס!

כל אתר של עסק או ארגון מהווה עבורו חלון ראווה עסקי, ועל כן, עיצובו, תכניו ובנייתו צריכים להיעשות בכובד ראש. אבל, בניגוד לאתרים ייעודיים אחרים (כאתרי אי-קומרס, למשל) אתרי תדמית הם אתרים שזו מטרתם המוצהרת – ליצור תדמית מסוימת לעסק, אשר תשרת את מטרותיו האסטרטגיות השיווקיות ותמנף את פעילותו מול לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים. הקדמה זו באה כדי להדגיש את חשיבותם של אתרי התדמית ולהבהיר, כי טעויות מסוימות שאתם עלולים לעשות בזמן בנייית אתרים מסוגים

להמשך קריאה »

יש לכם חברה (עסק) מושכת?

בטוח שמת לב מה קורה כאשר אישה יפה או גבר נאה נכנס לחדר הומה אדם או בר. אנשים מסתכלים עליהם. אנשים יקשרו איתם שיחה יציעו להם משקה יזמינו אותם ל- after party. אנחנו חושבים שאנשים כאלה מוכשרים, חכמים, עשירים ומצליחים יותר. אנו מכנים אנשים כאלה "אטרקטיביים ומושכים". הם מושכים תשומת לב ומסקרנים אנשים אחרים. עסקים המצליחים משתמשים באותו כוח המשיכה. הם דואגים להיות אטרקטיביים כדי להשיג את תשומת לב והעניין של לקוחות פוטנציאליים. הם מספרים

להמשך קריאה »

תאוריית הצרכים  (קצת ייעוץ שיווקי…)

תאוריית הצרכים היא תאוריה של הפסיכולוג אברהם מאסלו, העוסקת במניעים של אדם בחייו. לתאוריה זו השלכות על תחומים רבים וגם על שיווק. בקצר מאוד הרעיון בתאוריה אומר שקיימת היררכיה של צרכים, אשר מאורגנים על-פי סדר חשיבות. התאוריה מניחה כי רמה מסוימת של צורך עשויה לבוא לידי מימוש, ואז לא תפעל עוד כגורם המניע את האדם. עם זאת, כאשר רמה מסוימת של צורך מסופקת, האדם פונה להגשמת הרמה הגבוהה הבאה במעלה. כאשר משווקים מוצר או שירות חשוב להבין באיזה רמה (רמות) הצורך נמצא.

להמשך קריאה »

לנענע עצים…?

שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס את הפירות. אבל לנענע זה לא מספיק. חייבים לדעת איזה עץ לנענע. לנענע יער בבת אחת זה לא מעשי. יכול להיות שיש עונתיות, שרק עצים מסויימים מתאימים לעסק שלך או שיש עצים עם מעט מדי פירות. אסור לנדנד חזק מדי ולא טוב לנדנד חלש מדי. על תנענע עצים סתם, זה מעייף. שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: