תבנה אתר טוב! זה חשוב...

בניית אתרים לעסקים

בניית אתר לעסקים זה כבר מזמן דבר שהוא בגדר חובה. אתר הוא חלון הראווה של העסק שלך ואנחנו דואגים שהוא יהיה מבריק.
באתרי אינטרנט לעסקים, כמו בחיים, חשוב לייצר רושם ראשוני טוב, כזה שישקף את ליבת העסק שלך, שיחשוף את הוורידים והעורקים, את הדם שזורם בהם ואת הלב שמניע את המחזור הזה בכל רגע מחדש.

האתר שלך הוא אתה

כשאתה חושב על אתר החלומות שלך, נסה להיזכר באתרים בהם ביקרת, האם הניווט בהם היה נוח? האם הנראות הייתה נעימה לעין? האם האתר הציג תוכן ברור, קוהרנטי ומעניין שמתאים לשירות אותו הוא מתיימר לספק? ואולי הכי חשוב, האם הוא הניע אותך לפעולה?

אתר שמתוכנן היטב ומבוצע היטב – עושה את העבודה עבורך. אתר שאינו בנוי באופן שמשקף את החברה או את המוצר, הוא אתר שנידון לכישלון ואף עלול לפגוע בשמך הטוב.

לכן אנחנו בNiels- בונים רק אתרים שתוכננו היטב, בהתאם לקהלי היעד ולמאפייני המוצר שלך. במסגרת התכנון והבנייה אנחנו מתחשבים בצרכים של מנועי החיפוש, כדי שאלה יסרקו וידרגו את האתר שלך.

עוד נושא שאנחנו שמים עליו דגש הוא הנגשת האתרים. החל מאוקטובר 2016, אתרים חייבים להיות מונגשים כחלק ממחויבות חברתית, על פי החוק.

האתרים שאנחנו בונים הם תמיד בעלי עיצוב מקורי ונראות מדויקת, עם תוכן מבריק וחשיבה על הלקוח.

קידום אתרים

אז יש לך אתר מדויק להפליא, אבל בלי לקדם אותו, מי ידע שהוא קיים? (חוץ מאמא שלך :-)). דמיין שאתה מארגן את מסיבת העשור, עם קוקטיילים, די.ג'יי ואפילו מופע זיקוקים, אבל שכחת להזמין אליה אנשים… ככה נראה אתר מדויק ללא קידום.

כשנסיים לבנות את האתר שלך, נפנה את הבמה לצוות קידום האתרים שלנו; יש לנו בצוות מומחי SEO – קידום אורגני במנועי חיפוש ומומחי PPC – קידום ממומן Pay Per Click. נשתמש במומחיות שלנו ובכלי הקידום SEO, AdWords, אתרי מדיה חברתית ועוד, כדי שתוכל להזמין את החברים שלך, ללחוץ על PLAY ולהתחיל במסיבה!

קידום האתרים שאנחנו עושים מתחשב בשאלה 'איפה נמצאים הלקוחות שלך?'. הקידום שאנחנו עושים מגיע אליהם ישירות. וזה מה שחשוב.

בוא נרקוד!

צור קשר

נשמח לשמוע ממך בכל עת

    פרטי קשר

    03-6499007
    054-3257943
    niels@www.niels.co.il

    אנחנו מאוד חברתיים

    רוצים לשמוע פרטים נוספים?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    או דברו איתנו: