מפה לפסגה

אסטרטגיה שיווקית

תכנון אסטרטגי ותוכנית שיווקית הם אבני היסוד של העסק שלך, ושיווק – הוא העסק שלנו. אנחנו נושמים מולקולות חמצן של B2B ומתמחים בבניית אסטרטגיה שיווקית.
חברה שרואה לעצמה עתיד, יודעת שתכנון והגדרת מטרות הם אבני הבניין.

אסטרטגיה שיווקית טובה קוראת את השוק, מזהה קהלים פוטנציאלים ואת מערך השיקולים המנהל אותם. אסטרטגיה שיווקית טובה מזהה ומבדלת את היתרונות של המוצרים שלך, ביחס למוצרים מתחרים. אסטרטגיה שיווקית טובה סוללת את הדרך עבור החברה שלך להצלחה ולהגשמת יעדי הצמיחה.

מה המטרה שלנו בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לחברה?

לייצר יתרון משמעותי למוצר שלך ביחס למוצרים מתחרים.
לשפר את הישגי השיווק שלך באופן משמעותי.

למכור. הרבה. יותר.
איך אנחנו בונים אסטרטגיה שיווקית?

בבניית אסטרטגיה שיווקית אנחנו מתייחסים לארבעה תחומים עיקריים, שנקראים 'תמהיל השיווק' או 'ארבעת ה- Product – Price – Place – Promotion : P's (מוצר, מחיר, מיקום, קידום מכירות). בנוסף אנחנו שמים דגש גדול על חווית הלקוח והבנה עמוקה של ה- Brand Drivers בשלבים השונים של תהליך מכירה.

 

הנושאים שאותם אנחנו חוקרים בבניית אסטרטגיה שיווקית:
  • פילוח קהלי היעד לקבוצות משנה בהתאם למאפיינים דמוגרפיים, סוציולוגיים ונוספים.
  • הגדרת הערך של החברה עבור קהלי היעד שלה.
  • הבנת רגישות הצרכן למחירים ולגורמים נוספים.
  • קביעת מחירי מוצרים אופטימאליים.
  • תכנון ערוצי ההפצה.
  • זיהוי ההזדמנויות והאיומים בשוק.
  • מיצוב החברה במקום תחרותי בתוך השוק ותכנון המיתוג שלה.
  • איתור משאבי הכנסות נוספים.
  • קביעת ערוצי התקשורת השיווקית והפרסום המתאימים ביותר.
  • בניית תכנית שיווקית הלכה למעשה.
מה התוצר המתקבל בסופו של תהליך בניית אסטרטגיה שיווקית?

ביחד איתך, אנחנו מגבשים מסמך אסטרטגי שמהווה מפת דרכים המובילה למימוש יעדי החברה.

  • תיאור ההזדמנות העסקית – מה הצורך שמוביל להזדמנות העסקית, מה מאפייני צרכי השוק.
  • מחקר שווקים – קהל הצרכנים של המוצר, מיהו, מה מגדיר אותו ומה היקפו.
  • מתחרים וניתוח הסביבה העסקית – כמה מוצרים בעלי מהות זהה קיימים בשוק, מהי מידת הצלחתם, היכן הם נכשלים, מה מודל הפעילות שלהם ועוד. מי המתחרים העקיפים, מה מאפייניהם, מה פוטנציאל ההשפעה שלהם על קבלת ההחלטות של הלקוח. מהם חסמי הכניסה לשוק ומה נדרש מהלקוחות על מנת לרכוש את המוצר שלך.
  • ביצוע SWOT – נעריך את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שבפניהם עומדת החברה ונגדיר כיצד יש לפעול על מנת לממש את היתרונות וההזדמנויות.
  • אסטרטגיית השיווק של החברה – תוצר של כל הלמידה הנו האסטרטגיה השיווקית. במסגרתה נכלול:
    • מיתוג – בחינת המיתוג הנוכחי של החברה ותכנון מיתוג חדש במידת הצורך.
    • פרסום – היכן לפרסם, איזה אמצעי מדיה הם הנכונים מבחינת קהלי היעד, חלוקת תקציב ותכנון הפרסום והתקשורת השיווקית – באמצעים הדיגיטליים והמסורתיים.
מעוניין להבטיח שהחברה תשיג את יעדיה העסקיים? צור עמנו קשר עכשיו ונתחיל לעבוד על האסטרטגיה השיווקית שלך.

צור קשר

נשמח לשמוע ממך בכל עת

פרטי קשר

03-6499007
054-3257943
niels@niels.co.il

אנחנו מאוד חברתיים