קידום אתרים בגוגל

בכל החלטה שאתם לוקחים או פעולה שאתם נוקטים למען העסק שלכם, מטרת העל נשארת זהה: להתקדם. לא משנה באיזה תחום אתם מעניקים שירות או מה הם המוצרים שאתם מציעים, השאיפה ברורה, אתם רוצים לסגור יותר עסקאות ובמקביל להגיע ללקוחות חדשים (שגם איתם תוכלו להגיע למכירה). עד כאן הכל טוב, ומאחר ואנחנו כבר יודעים מהי חשיבותו של השיווק הדיגיטלי לתועלת העסק בימינו, חשוב להבין שיש כל מיני פעולות שעלינו לנקוט כדי למקסם את התוצאות ולהביא את האתרים שלכם כמה צעדים קדימה.

אחד האמצעים החשובים ביותר שיש לשים עליהם דגש, נוגע לכל הקשור במנוע החיפוש הפופולרי, איך לא, גוגל. אצל רובינו הוא הדפדפן/עמוד הבית, אנחנו משתמשים באימייל, בקבצים, במפות ובשירותיו הנוספים. אחרי שכבר הפנמתם את החשיבות בבניית אתר או רענון וחידוש האתר הקיים של העסק – עליכם להביא אליו כמה שיותר גולשים בכלל, וכמובן גולשים שיכולים להתעניין בשירותים או המוצרים שלכם בפרט. כלומר, במילים אחרות – זה ממש לא מספיק שהאתר שלכם קיים. כמות האתרים הקיימים וצצים בכל התחומים היא כמעט אינסופית ובכדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים ולגרום להם לגלוש באתר שלכם, תצטרכו לגרום להם, וקודם כל לגוגל, לזהות את האתר שלכם כאתר איכותי ואמין.

נסו להיזכר, כאשר אתם מחפשים מידע בנושא מסוים, אתם כנראה שמים לב לתוצאות העולות בעמוד הראשון בלבד. כיוון שהרשת מוצפת, החשיבות של נוכחותכם כאתר מוביל היא הכרחית, אחרת תיבלעו בהמון. כדי להיחשב למקצוענים מובילים בתחומכם המבינים דבר או שניים מול הלקוחות שלכם ומול המתחרים, ולאפשר למנוע החיפוש לזהות את האתר שלכם ככזה הראוי להופיע בטופ, עליכם למקד את תשומת הלב שלכם במספר דברים:

תוכן עם מידע חיוני

כאשר גולש מחפש ביטוי כזה או אחר, הוא מצפה לקבל מידע. הוא מצפה לקבל תשובה לשאלה, או להשכיל בנושא שעניין אותו. בפשטות, האינטרס של גוגל הוא להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש. מכאן נובע שהאתר שלכם חייב להפיק תוכן רלוונטי למה שאנשים מחפשים בתחום.

זמן שהייה של הגולש

לא מספיק שהגולשים יגיעו אל האתר שלכם, חשוב שהם גם ישארו בו. האלגוריתם של גוגל מתייחס לזמן השהיה שהגולש ביקר באתר. מטרתכם, היא שהלקוח הפוטנציאלי יישאר בתוך האתר שלכם כמה שיותר זמן, ובשביל שזה יקרה – חווית הגלישה צריכה להיות איכותית. הנראות, המהירות, הידידותיות למשתמש, שימוש בלינקים – כדי שהגולש ימצא בתוך האתר את נגזרות התוכן ולא יאלץ לחפש אותן מחוצה לו. ככל שלגולש יהיו יותר הנעות לפעולה וסיבות לשהות בעמודי האתר המעניקים תוכן איכותי, הוא לא ימהר לשוב למנוע החיפוש ולחפש את מבוקשו באתר אחר.

קידום אורגני או ממומן? 

אם נדבר בצורה כללית, בד״כ האסטרטגיה המיטבית לקידום בגוגל משלבת גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. מחקר מעמיק של התכנים ומילות המפתח הרלוונטיות לגולשים הוא הכרחי, וכן גם דחיפות ממומנות בכדי להקפיץ את האתר שלכם. יש מקום לשניהם, ולצורך כך מומלץ לקחת מומחים בשיווק דיגיטלי אשר יוכלו לסייע לכם להגיע לתוצאה מקסימלית בהשקעה הכספית המינימלית.

איך עושים את זה?

על מנת להבטיח שיותר גולשים יכנסו לאתר שלכם וישהו בו, וכתוצאה מכך יותר לקוחות ירכשו את המוצרים והשירותים שלכם, עליכם להתייחס ברצינות לקידום האתר. אסטרטגיה שיווקית הולכת בד בבד עם תוכנית השיווק הדיגיטלי הכללית של העסק ועליה להיות מותאמת לצרכיו. אנחנו בצוות נילס מבצעים מחקר מקיף של המתחרים, בודקים את המיקומים הנוכחיים של האתר, סורקים את קהלי היעד הפוטנציאליים, מתעדכנים במילות החיפוש אותם יחפשו הגולשים, ומנבאים מה הוא התוכן הנדרש והפעולות המומלצות בכדי לקדם את האתרים שלכם בדרך שתמנף אתכם לטראפיק הגבוה ביותר. באמצעות חשיפה מירבית ואבחון קהל מדויק תתקדמו ותשיגו לקוחות חדשים וצמיחה משמעותית בעסקאות.

מעוניינים להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש? דברו איתנו.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: