קידום ממומן בגוגל ופייסבוק - הדרך להצלחה

קידום ממומן – זה כבר מזמן לא רק מודעה בגוגל! (PPC)

בנית אתר מהמם, כתבת תוכן מקצועי, הוספת תמונות וסרטונים ואפילו חיברת אותו לפייסבוק וליוטיוב שלך. אבל מה עם טראפיק? איך מביאים את הקהל המדויק אל האתר ומהר? 

אחת האסטרטגיות הנפוצות ביותר לטראפיק מהיר היא קנייה של טראפיק. כל קנייה של טראפיק היא למעשה קידום ממומן.

שיווק ממומן, או פרסום ממומן אם תרצו, מכיל בתוכו המון אפשרויות, בעצם כמעט כל פלטפורמה מתווכת (publisher & advertisers) שמציעה לנו לפרסם דרכה עושה זאת בתמורה למודל תשלום כלשהו. כל מודל תשלום מחושב בצורה כזו או אחרת על בסיס המודל שקדם לו באופן היררכי. כך פלטפורמות הפרסום הגדולות ביותר, לרבות בורסות הפרסום, בונות את התמחור שלהם. 

יש לכם שאלה על קידום ממומן?
זקוקים לייעוץ או עזרה בשיפור הקמפיין?

המודלים הנפוצים ביותר לקידום ממומן:

התאמת המודל לקידום ממומן לאסטרטגיה ולטקטיקה של העסק:

פלטפורמות השיווק הממומן באינטרנט הן בלתי נתפסות ביכולות שלהן, יחד עם זאת חוסר ידע וניסיון בניהול התקציב בפלטפורמות הללו עלול לגרום ל"שריפת תקציבים" בלי שיביאו באמת לתוצאות, ואנחנו בעצם התכנסנו כאן בשביל התוצאות:

נתחיל עם אפשרויות הקידום הממומן במערכות של & Google Ads Ads  Facebook שעל פניו מאד קלות וידידותיות, אך יחד עם זאת מצריכות הבנה ביכולות המטורפות שלהן. כשאנו מקימים קמפיין ללקוח נתכנן אסטרטגית וטקטית מה אנו רוצים שיקרה עם התקציב, האם לקנות קליקים בגוגל או לקנות המרות בפייסבוק, האם גם וגם, האם לעשות "קרוסינג", ולקנות מדיה זולה יותר בפייסבוק עם רימרקטינג במדיה שנחשבת יקרה יותר אבל ממוקדת כמו רשת החיפוש של גוגל? אולי בכלל להשקיע את כל התקציב בקידום ממומן בגוגל, כי זו המדיה בה ללקוח יש הכי הרבה הצלחה.

כמו בכל תחום, גם בניהול קמפיינים לקידום אתרים ודפי נחיתה חשוב להבין את השלבים, ולדעת למדוד את האפקטיביות. לשם כך אנו מערבים בכל קמפיין כלי בקרה של גוגל אנליטיקס, פייסבוק אנליטיקס, Callbox וכן כלי בקרה נוספים כדי לוודא שהמאמצים יושקעו במקום הנכון והתקציב לא יתבזבז לשווא.

בצוות נילס מומחים לשיווק וקידום ממומן. כל קמפיין כולל שילוב כוחות בין מנהל שיווק דיגיטלי, מנהל קמפיינים, מעצבת גרפית, מפתח אתרים, קופירייטר ואנליסט.

מתי מומלץ ללכת על קידום ממומן ואיך יודעים מה התקציב?

התשובה הטובה ביותר היא תמיד וכמה שיותר! תוצאות של קידום ממומן ניתן לראות כמעט מיידית, ובעולם של היום מהירות היא שם המשחק/ לא פעם, עוד לפני ששילמתם לגוגל או לפייסבוק כבר החזרתם את ההשקה עם לקוח חדש.

הנה הסבר קצר על איך עובדת מערכת הפרסום הממומן, וזה לא משנה כרגע אם זה בגוגל, בפייסבוק, בלינקדאין, באאוטבריין, טאבולה, ארטימדיה, טוויטר או כל פבלישר אחר:

לכל הפלטפורמות האלה יש שטחי פרסום, אנחנו כמפרסמים מתחרים על שטחי הפרסום הללו, איך מתבצעת התחרות? ע"י מספר פרמטרים, כמו כמה כסף אנחנו מוכנים לשלם על כל קליק Max Bid.

כשהממוצע לקליק (CPC) מחושב על פי כמה אנחנו רלוונטיים (CTR) כמה אנחנו אפקטיביים (CRO) ועוד לא מעט חישובים אלגוריתמיים שלא ניכנס אליהם כאן. לא בכדי כל הפלטפורמות מנסות כל העת להגדיל את שטחי הפרסום ע"י שיתוף פעולה עם פלטפורמות צד ג', הוספת כלים טכנולוגיים חדשים, וכן ייעול שטחי הפרסום לניצול אופטימלי ע"י התאמה ממוקדת לקהל באמצעות דמוגרפיה, תחומי עניין ו/ או ברימרקטינג לפי פעולות ספציפיות שלקוח הפוטנציאלי ביצע'.

תקציבים גבוהים לא בהכרח יביאו לתוצאות גדולות, אם לא נעשית אופטימיזציה יומיומית והתאמה לפרמטרים ולמידע במערכות הפרסום. 

אנו מבצעים עבור לקוחות מחקר ראשוני לפני כל קמפיין, ובהתאם ממליצים על תקציב הקמפיין הבסיסי להתחיל איתו, כך ניתן לשלוט במה שקורה ולהגיב בהתאם.

יכול להיות ש- 100 ₪ ליום יממשו 90% מהפוטנציאל של קמפיין מסויים, ו -200 ₪ ליום ינצלו רק 10% מהפוטנציאל של הקמפיין, הכל תלוי כמובן בכמות החיפושים אם מדובר על גוגל למשל, או על כמות הקהל והתקציב שהוגדר לכך אם מדובר בפייסבוק למשל.

היכולות שלנו לבנות עבורכם קמפיין קידום ממומן משולב במגוון מדיות, הוא היתרון הגדול ביותר שלכם לקבל One stop shop. בזכות שימוש באוטומציה שיווקית, נדע להתאים את המסר הנכון, לקהל הנכון, במדיה הנכונה, ולייצר לכם יותר המרות בפחות כסף.

כיצד תהליך הקידום הממומן מתבצע אצלנו?

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: