סוכנות מיתוג ושיווק, מומחים ל- Impact-driven Marketing

נמאס לכם להתחרות בשוק רווי מבלי לעשות הבדל אמיתי? אתם לא לבד. מותגים רבים מחפשים דרך לבלוט, ובמקביל להשפיע בצורה חיובית על החברה והסביבה.

בשוק התחרותי של היום, לא מספיק רק להציע מוצר או שירות מעולים. 

צרכנים בוחרים יותר ויותר במותגים שמייצגים ערכים שהם מתחברים אליהם- מותגים שיש להם מטרה מעבר לרווח. 

ב-Human, המקום בו שיווק ואימפקט נפגשים, מתמחים בשיווק מונע מייעוד ויצירת אימפקט. 

אנו עוזרים לך לגלות את הייעוד האמיתית של המותג שלך ולשלב אותו באסטרטגיית השיווק שלך, להבדיל אותך מהמתחרים ולהניב השפעה משמעותית.

למה זה חשוב?

מותגים עם מטרה ברורה צומחים פי 3 מהר יותר – על פי מחקר של דלויט. בנוסף, הם בונים קשרים חזקים יותר עם הלקוחות, העובדים ובעלי העניין שלהם.

עדיין שוחים באוקיינוס אדום?הפכו למותג שהלקוחות אוהבים עם שיווק מונע ייעוד.

הורידו את "המדריך ליצירת מותג מונע ייעוד", והתחילו את המסע לעבר שיווק מונע יעוד היום. 

אז למה המותג צריך מאחוריו ייעוד?

בתחום ה impact-marketing ,אחד הדברים החשובים להבין זה כיצד המותג שלכם יכול להצליח באמצעות שיווק מונע ייעוד, ובו זמנית להשפיע בצורה חיובית על הסביבה ועל החברה.

על פי מחקר של Deloitte, מותגים מונעי ייעוד צומחים פי 3 מהר יותר ממותגים מונעי תפוקות. 

החברה שלכם קמה כי רציתם לפתור בעיה כלשהי עבור קהל מסוים, ובניתם את הצעת הערך שלכם סביב זה. מכאן שהרווח הוא התוצאה ולא הייעוד עצמו. כולנו יודעים שהתחרות בימים אלו לא פשוטה.אם אתם רוצים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך, תצטרכו לספר להם לא רק מה אתם עושים. אלא למה אתם  עושים את זה. והיום להתחבר לערכים חברתיים וסביבתיים אפילו עוד יותר מחזקים את זה. השילוב של שניהם ביחד, יוביל ללקוחות נאמנים שמתחברים לערכים שחשובים לכם, ונשארים לאורך זמן.  גם המחקרים מחזקים את זה:

מחקר של Deloitte מראה כי מותגים מונעי ייעוד צומחים פי 3 מהר יותר ממותגים מונעי תפוקות. 

רוצים לזהות את הייעוד שלכם: תתחילו מלשאול את השאלות הנכונות! הייעוד הוא לא תמיד ברור; ולא מעט מהמקרים צריך לחפור עמוק בכדי להגדיר אותו. 

אד הנה כמה שאלות חזקות שיכולות להוביל אותנו למציאת הייעוד:

  1. למה החברה שלך נוצרה מלכתחילה?
  2. מהם 5 הערכים החשובים ביותר של החברה? (מצורפת רשימה בתחתית המייל הזה)
  3. איזה ערך ייחודי אתם מספקים? על איזה כאב או קושי אתם מקלים?
  4. אילו שינויים הייתם רוצים לראות בעולם או בחברה של היום?
  5. אילו רגשות הייתם רוצים לעורר בלקוחות שלך?
  6. איך תרצו שהמותג שלכם ישפיע על חיי היומיום של אנשים?
  7. איך החברה שלכם משנה את המשחק ועושה גלים בתעשייה?

ערכו רשימה של כל בעלי העניין.

הסתכלות על העסק מנקודת מבט הוליסטית של בעלי עניין יכולה לעזור לראות היכן וכיצד העסק שלכם יכול  להשפיע. רשמו את כל ההשפעות החיוביות והשליליות שיש למותג על כל אחד מבעלי העניין הללו. (לקוחות, עובדים, ספקים, סביבה, חברה, קהילה) כיצד ניתן לשפר ולחדש עבור כל אחד מבעלי העניין הללו?

 כתבו את הצהרת הייעוד של המותג שלכם.

רשמו את כל מה שהמותג מייצג ואת ההשפעה שתרצו שתהיה לו – בין אם צדקה, תרבות או חדשנות ורשמו את כל מה שעולה לכם בראש.

 נתחו את התשובות למעלה וחפשו נושאים דומים, בחירות מילים ודפוסים בולטים. 

נסו לחלץ את המהות של הכל ולכתוב את זה במשפט אחד. דונו בכל מילה עם הצוות עד שייצר לכם עשן מהאזניים.

התבנית הזו עשויה לעזור לכם לחבר את הכל יחד:

המטרה של {שם} היא {פועל: לספק, להפעיל, ליצור וכו'} עבור {stakeholder} כך ש {הטבה}

דוגמאות:

Southwest Airlines – "לחבר אנשים למה שחשוב בחייהם באמצעות נסיעות אוויריות ידידותיות, אמינות ובעלות נמוכה."

Nike – "להביא השראה וחדשנות לכל ספורטאי בעולם. *אם יש לך גוף, אתה ספורטאי".

DOVE – "להגביר את ההערכה העצמית של נשים ולהגדיר מחדש את ההגדרה של יופי."

 מהם 5 הערכים החשובים ביותר של המותג שלך מתוך הרשימה הבאה? 

ב- Human אנחנו עוזרים לחברות להגדיר את הייעוד שלהן ולמנף צמיחה בריאה באמצעות שיווק מונע ייעוד, כך שהן יגלו מחדש את התשוקה שלהן ויהפכו למותג שלקוחותיהן אוהבים. לחצו כאן אם אתם מתרגשים כמונו ורוצים לדבר.

 

 

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: