מה קורה כשעושים גוגל על שמך?

מחקר מוניטין ברשת

בנית אתר מקצועי ומהודק, תחזקת פרופיל מקושר בפייסבוק ואפילו פתחת עמוד בלינקדאין, אבל בעידן המידע והמדיה החברתית, המוניטין שלך מתחיל כבר בעמוד התוצאות של גוגל. אילו תוצאות מופיעות לחיפוש השם שלך או של החברה/ מותג שלך? 

כחלק מניהול פעילות השיווק והדיגיטאל לארגונים, צוות נילס מתמחה במחקר, ניתוח וניהול מוניטין ברשת (ORM – Online Reputation Management).

יש לכם שאלה על בדיקת מוניטין ברשת?
זקוקים לייעוץ או עזרה?

מתודולוגיה במחקר מוניטין ברשת

הבדיקה והחיפוש של תוצאות מתבצעים על מונחי החיפוש שאתם בוחרים, לרוב אלו יהיו שם החברה בעברית ובאנגלית, שמות בכירים ועוד.
אנו עורכים בדיקה ומעקב אחר תוצאות בכלים הבאים:

  • גוגל ישראל

תוצאות באנגלית (דפדפן גלישה בסתר, 3 עמודי תוצאות)
תוצאות בעברית (דפדפן גלישה בסתר, 3 עמודי תוצאות)
התוצאות שנבדקו הופיעו תחת הלשוניות: הכל, תמונות, חדשות וסרטונים (3 עמודי תוצאות לכל לשונית)

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • כלי בדיקות אמינות הדומיין ושרת המיילים של החברה

מכלל כלי החיפוש האלו, נאספות התוצאות לטבלה, בה הן מנותחות ומפולחות לרמת הערוץ/ אתר בו פורסמו, תאריך הפרסום (כדי לעקוב ולאתר מגמות או שינויים בהן), סוג הפרסום (כתבה כלכלית / כתבת יח"צ / תוכן שיווקי / וכו') וניתוח הסנטימנט: חיובי/ אובייקטיבי/ שלילי, כולל התייחסות לטוקבקים ודיונים פומביים סביב הפרסום.

לאחר מכן אנו צוללים לעומק הקורה ועורכים פילוח נוסף של התוצאות החיוביות והשליליות על מנת לקחת את הניתוח לשלב הבא: המלצות על אופן טיפול בתוצאות.

על מנת לנקות "רעש לבן" בצורת פרסומים רשמיים של החברה/ מותג, מהדו"ח יושמטו תוצאות מהאתר הרשמי של החברה ומערוצי המדיה החברתית שלה.

בדיקות אמינות הדומיין ושרת המיילים

בדיקת Domain Authority (מוניטין דומיין או סמכות דומיין) באתר MOZ אשר בודקת את הדירוג שגוגל נותן לאתר ומשקלל את כל דפי האתר על בסיס פרמטרים שונים: קישורים נכנסים, איכות הטראפיק, ותק הדומיין, פעילות ברשתות חברתיות, תדירות עדכון האתר בתכנים חדשים ועוד.

בדיקה לאיתור שגיאות בהגדרות הדומיין ושרת המיילים באתר Mxtoolbox.

התוצאה - דו"ח מוניטין, מסקנות והמלצות

בסיום התהליך, אנו מייצרים דו"ח מסודר הכולל:

1. טבלה מפורטת של כל התוצאות שאותרו (בניכוי פרסומי החברה).

2. ניתוח מילולי של סטטוס התוצאות.

3. המלצות לשינויים, הוספה או הסרה של תוכן מאינדקסים ואתרים חיצוניים (ככל הניתן).

4. המלצות על הגדרות פרטיות, "עשה ואל תעשה", ניסוחים וסגנון לפרופילים אישיים של בכירים.

5. המלצות לשליטה בפרופיל GMB המסייע מאוד לקידום האתר ושליטה בתוצאות החיפוש.

6. המלצה כיצד לטפל בתוצאות השליליות שעלו בדו"ח על ידי הסרת רשומות (מאתרים המאפשרים) ודחיקת תוצאות אלו למטה בתוצאות החיפוש בגוגל, מעבר לעמודי התוצאות הראשונים.

יש לכם שאלה על שיווק דיגיטאלי?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: