פלטפורמה לאיסוף לידים

דפי נחיתה חכמים

דפי נחיתה, לאיסוף לידים במסגרת קמפיין דיגיטאלי, הולכים ומשנים את אופי הנראות וההתנהגות שלהם. המהפכה האמיתית כבר כאן, לא עוד דפי נחיתה סטטיים בלבד, כי אם דפי נחיתה רספונסיביים שמשנים כותרות, דפי נחיתה שמגיבים ומוצגים מהר AMP, דפים פרסונליים בהתאמה לסוג הגולשים, דפי נחיתה עם בוטים וצ'טים, חיבור לווטסאפ או למסנג'ר, דפי נחיתה עם AI, דפי נחיתה בוידאו לייב, דפי נחיתה עם מערכות A/B טסטינג ועוד כלים חדשניים.

קיימות אסטרטגיות רבות כיום לדפי נחיתה וכמעט כל פלטפורמה מציעה פתרונות אינסטנט במטרה לעזור לבעלי עסקים לייצר יותר לידים, בלי להזדקק בהכרח למעצב צמוד.

לעיצוב דף הנחיתה אומנם משקל חשוב, אך העיצוב לכשעצמו לא מספיק, בלי טכנולוגיה תומכת והבנה של הפלואו המלא אותו עובר היוזר. כיום מה שחשוב הוא שדף הנחיתה ידע להתאים את עצמו למה שהגולש חיפש, שדף הנחיתה יעודד את המתעניין לייצר אינטראקציה עם הדף, לעשות פעולה ולעבור שלב במשפך השיווקי.

דף נחיתה יכול להיות סופר מכירתי, או הכי אינפורמטיבי, כל עוד מטרת הדף היא להעביר את הגולש לשלב הבא של הקמפיין.

כחלק מבניית קמפיינים ממומנים, נשאף ליצירת דפי נחיתה חכמים וממירים. דפי נחיתה שיתאימו למשפך השיווקי שלכם ולקמפיינים שלכם, כאלה שיעבירו את הגולשים חווית משתמש נעימה וטובה ויעשו להם חשק להיות איתכם באינטראקציה ולתת לכם מידע. בין אם טלפון, מייל או פרטים אחרים בהתאם לדרישה.

רוצים להבין איזה אפשרויות לדפי נחיתה אנו יכולים להציע לכם? צרו קשר ונשמח לשבת לקפה.

יש לכם שאלה על דפי נחיתה לאיסוף לידים?
זקוקים לייעוץ או עזרה בשיפור הקמפיין?

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: