השם שלך הוא הכל

הסרת תוצאות שליליות מגוגל

"טוב שם טוב משמן טוב" (קהלת ז' פסוק א')- פסוק זה הופך לרלוונטי מתמיד בעולם האינטרנט בו שם טוב הוא מקור חשוב להצלחה עסקית. בעידן המידע והמדיה החברתית בו אנו חיים, מספיק פוסט ביקורת ויראלי אחד כדי לפגוע משמעותית בשמה הטוב של חברה, וכמובן לחבל בהכנסותיה. ולכן, חברות נאלצות להשקיע משאבים רבים בניהול מוניטין ברשת.

בימינו, ניהול מוניטין ברשת, אינו מושפע עוד רק מסדרת פעולות מתוכננות של מחלקת השיווק, אלא קשור לאהדה לה זוכה המותג ולשיח המתנהל סביבו בקבוצות, קהילות, פורומים וכדומה.

לקוחות רבים, ארגונים ואנשים פרטיים, פונים לצוות נילס עבור שירות הסרת אזכורים שליליים ממנוע החיפוש של גוגל. תוצאות שליליות מעוררות סוגיה כואבת במיוחד- שם הלקוח או החברה מופיעים בהקשר שלילי במקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, וכתוצאה מכך נגרם נזק למוניטין ולמערך השיווק של החברה.

יש לכם שאלה על הסרת תוצאות מגוגל?
זקוקים לייעוץ או עזרה בקידום אורגני?

איך זה עובד?

האם אפשר למחוק תוצאות מגוגל?

חשוב להבין שיש משהו מטעה באמירה "הסרת תוצאות שליליות מגוגל", משום שמנוע החיפוש אינו מסיר את התוצאות הנסרקות בו (למעט מקרים מאוד מסויימים באירופה, העונים להגדרת "הזכות להישכח"). כל ניסיון לפנות לגוגל בבקשה להסרת תוצאות תענה בשלילה מוחלטת. הסיבה לכך היא שגוגל הוא אלגוריתם הפועל ללא מעורבות יד אדם ומפנה לתוצאות הקיימות באתרים אחרים. חברת גוגל מתנערת מהאחריות לתוכן המוצג ברחבי הרשת, ובצדק שהרי מנוע החיפוש, כשמו כן הוא – מנוע המחפש ומוצא תכנים מגוונים ברשת.

הטיעון העיקרי של גוגל בשפה פשוטה הוא: רוצים להסיר תוצאה מסויימת מהרשת? פנו להנהלת האתר בו מופיעה התוצאה ודברו איתם, אנו (גוגל) לא צד בעניין. כאן מתחילה הבעייתיות הגדולה, כיוון שבמידה וקיים יותר מאזכור שלילי אחד, המשימה עשויה להיות קשה עד בלתי אפשרית, לצרוך זמן ולהפוך סיזיפית כמו מרדף אחרי הרוח. משימה כזו מחייבת התמסרות מלאה, הקצאת זמן, תכתובות אימייל אין סופיות, שימוש בכלים משפטיים יקרים, עורכי דין וגם אז- כל אזכור שלילי חדש מחייב רתימה של כל המשאבים מחדש לצורך הסרתו.

אז מה עושים?

ללקוחות הסובלים מתוצאות שליליות בגוגל ישנם שני פתרונות אפשריים:

1. נקיטת פעולה משפטית נגד האתרים בהם מופיעים אזכורים שליליים, עקב פגיעה בשם טוב. פעולה זו יקרה מאוד שכן היא כרוכה בשכירת עורכי דין (הגובים בין 300 ל- 1,000 ש"ח לשעת עבודה), למשך זמן לא ידוע. מעבר למחיר הגבוה של אפיק פעולה זה יש לקחת בחשבון שהסרה של כל אזכור שלילי חדש כרוכה בהפעלה של כל המנגנון המשפטי שוב ובהוצאות גבוהות כל פעם מחדש.

2. הפתרון שאנו בצוות נילס מציעים הוא דחיקת אזכורים שליליים באתרים השונים במורד תוצאות החיפוש, כך שאלה יופיעו במיקומים לא רלוונטיים, אליהם 99.9% מהגולשים לא מגיעים, דף שלישי ומעלה בתוצאות החיפוש. זוהי עבודה סיזיפית, קשה ומתמשכת אבל כזו שמניבה תוצאות מדידות ומאוד מספקות בעלויות נמוכות משמעותית בהשוואה לכל החלופות.

בואו נצא לדרך

צוות נילס מורכב ממומחים בעולמות השיווק הדיגיטלי, מיומנים בקידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. לרשותינו צוות כותבי תוכן, מתורגלים בשפות שונות, מנהלי מדיה חברתית, מעצבים גרפיים ושלל אנשי מקצוע מיומנים – איש איש בתחומו, בזכותם נוכל לגבש אסטרטגיה להסרת תוצאות שליליות, לסייע בהסרת התוצאות מהעמודים הראשונים בגוגל ובניהול מוניטין חיובי ויעיל ברשת, שעובד בשבילכם.

מקומכם איתנו. אנחנו כאן לשרותכם ונשמח לסייע. לפגישת היכרות – צור קשר

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: