בואו לבנות מכונת שיווק דיגיטלי,
במקום לעשות סתם קמפיין

ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר בשיווק דיגיטלי בארץ או בחו"ל

סוכנות שיווק דיגיטלי 360 בכל המדיות

כמשרד שיווק דיגיטלי, נבנה עבורכם משפך שיווקי חכם, המשלב אסטרטגיה וטכנולוגיה שיווקית בהתאם ליעדים וצריכים שלכם.
בין אם מדובר בשיווק דיגיטלי בגוגל, פייסבוק, לינקדאין, אוטומציות, מערכת דיוור או בכל פלטפורמה שיווקית אחרת, תהיו בטוחים שכולן יעבדו יחד. ניהלנו מאות קמפיינים בתקציבים גדולים, לסטארטאפים, חברות B2B, B2C ואיקומרס, בארץ ובחו"ל.

נשמח לצרף גם אתכם לקהילת הלקוחות שלנו

החברות שכבר עושות איתנו את ה-Extra Mile
בשיווק דיגיטלי:

הקמת קמפיין ממומן PPC

 

 גם אתם אוהבים קידום ממומן? קידום ממומן במנועי חיפוש וניהול קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות הממומחיות שלנו. בזכות בניית אסטרטגיה, פרסונה, מסרים וטקטיקה נכונים, נוביל את קהל היעד שלכם בכל שלבי המשפך השיווקי, עד ליצירת קשר או רכישה.

קידום אורגני במנועי חיפוש SEO 

גוגל, יאהו, בינג ויאנדקס הם מנועי החיפוש העיקריים. בזכות עבודה יסודית ומחקר מילות חיפוש ומתחרים רחב, נקדם לכם את האתר במילים הנכונות למקומות גבוהים ביותר במטרה להביא יותר גולשים ויותר לקוחות. קידום אתרים אורגני כוללת בין השאר התאמת האתר ברמה הטכנית, יצירת תכנים, ניתוח יומיומי ודיווח חודשי. יאללה קדימה!

קידום תוכן ברשתות חברתיות 

יצירת אסטרטגיית תוכן המדברת לקהל היעד שלכם היא משימה לא פשוטה אבל קריטית להצלחה. בזכות שילוב בין יכולות קריאייטיביות, ניתוח דאטה והפקת תובנות, נבנה לכם תכנית תוכן אופרטיבית ומעניינת, כזו שגם נוכל לבצע ביעילות ובעקביות במדיות בהן אתם פועלים.

אפיון, עיצוב ובניית אתרים

תדמיתי, חנות אינטרנטי, דף נחיתה… אנחנו  נחשוב ביחד, ונבנה עבורכם את האתר המושלם ביותר לצרכים ולקהלי היעד שלכם. מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ללא שימוש בטמפלייטים מוכנים, כמובן מותאם למובייל ועם מערכות עריכת תוכן נוחה ופשוטה. מעבר לכך נעצב במידת הצורך דפי נחיתה חכמים עבור הקמפיינים שלכם, במטרה להביא לכם כמה שיותר עסקאות ומכירות.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

כמו כל יציאה לדרך בעולם השיווק בכלל ושיווק דיגיטלי בפרט, נתכנן ונייצר תחילה ROAD MAP  הכולל נקודות התייחסות ומדדים להצלחה. את האסטרטגיה השיווקית נחלק לשלבים טקטיים, כך שיאפשרו לנו לעבוד באופן מודולרי ע"פ קצב ההתקדמות ומידת ההצלחה של כל שלב, וכמובן בהתאמה לתקציב שנקבע. בסוף יהיה לכם תוכנית עבודה ברורה ברמה השבועית.

מיתוג, תוכן וקריאייטיב 

מבחינתנו חשיבה שונה היא לא רק אמירה, אלא אמונה. לא מעט עסקים שעובדים איתנו בתחום השיווק הדיגיטלי B2C או B2B נהנים מצוות איכותי ויצירתי ומתהליכי פלנינג וקרייטיב. אנו מביאים לשולחן שילוב מנצח בין ארט דירקטור, קופירייטרים, כותבי תוכן ואנשי שיווק מנוסים שיודעים להבדיל בין עיקר לטפל, ולמצוא את הקונספט הנכון בדיוק עבורכם.

נעים מאד,
אנחנו השותפים שלכם לדרך,
וזה מה שמניע אותנו

צוות נילס נולד בשנת 2008, כסוכנות שיווק דיגיטלי עם תשוקה ורצון להביא ערך מוסף של שותפות אמיתית ללקוחות. 

מאז ועד היום בנינו עשרות אתרים, למדנו אין סוף כלים ותוכנות, ניהלנו מאות קמפיינים בתקציבים גדולים, לסטארטאפים, חברות B2B, B2C, ואיקומרס, בארץ ובחו"ל, ואנו ממשיכים ללמוד ולהתפתח מתוך אהבה לתחום.

הגינות

כבני אדם, אנו דוגלים תמיד ביחס מכבד, יושר ואמינות, הן לאנשי הצוות והן ללקוחות שלנו, לעולם לא נדרוש משהו שאנו לא מאמינים שמגיע לנו.

שקיפות

אנו פועלים תמיד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות שלנו, מאשרים, מראים, מגלים, ולא שומרים סודות. כל החומרים תמיד פתוחים וגלויים, ומעל הכל שייכים ללקוח.

מקצוענות

כל אחד מהמומחים לשיווק דיגיטלי בחברה, הינו איש מקצוע רב ניסיון, עם תשוקה ורעב להצלחה ותוצאות. כשותפים עסקיים שלכם, אנו לא מתפשרים על פחות מזה. 

שאפתנות

כמו מנוע בסל"ד גבוה, אנו שואפים לנוע תמיד קדימה, בעוצמה, חריצות ונחישות. באופן קבוע נשפר את הביצועים וניצור כלים שישיגו את המטרות העסקיות שלכם.

זמינות

כל לקוח שלנו מקבל מאיתנו את מלוא תשומת הלב, לכל משימה. לשם כך אנו מקימים קבוצת ווטסאפ ייעודית בה מתקבלות תובנות והחלטות במהירות וביעילות. 

חדשנות

עולם השיווק הדיגיטלי הולך ומשתנה במהירות, בכלים ובמערכות, בין אם זה בוטים, אוטומציה שיווקית, משפכי שיווק AI, מערכות CRM ועוד. היד שלנו תמיד על הדופק. 

הלקוחות שלנו אומרים עלינו:

החברות שכבר עושות איתנו את ה EXTRA MILE בשיווק דיגיטלי:

זה הזמן להתחיל שת"פ:
שאלות, תכנון, פעולה

אספרסו קצר: שיחה

שיחה שמטרתה להבין מה קורה כרגע, שאלות ראשוניות על המוצר או החברה שלכם, על קהלי היעד ועל הזירות השיווקיות, בסופו של דבר אנו נייצר יחד איתכם בריף, כזה שיתווה לנו את הכיוון הכללי.

מנה ראשונה:
מפת דרכים מודולרית

מתוך שאלות הבריף, ואחרי שנבצע מחקר שוק ראשוני הכולל מסקנות ותובנות משלנו, נבנה לכם מפת דרכים Road Map. מפה אסטרטגית שתגדיר מה המסר, מי קהל היעד, מהו תהליך קבלת ההחלטות שלו, מהן המדיות, מה התקציב, ובאופן כללי תמקד את כולנו לטובת המטרה.

מנה עיקרית:
משימות תכל'ס

השלב של אקסל המשימות, תאריכי ביצוע והגדרה מי עושה מה ומתי באופן אופרטיבי, תכל'ס. בשלב הזה כבר מתחילים להקים באופן מודלרי את הפרויקט, בין אם זה קמפיין, אתר, דף נחיתה או מערכת אוטומציה.

 

קינוח קרם דה לה קרם:
זמן להתקדם

הכל כבר מוכן, עכשיו נתחיל להביא לקוחות לעסק שלכם, בשלב הזה ניתן למערכות של גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, לינקדאין וכו' לרוץ ולתת לנו תובנות, בשלב זה נתחיל לבדוק ולשפר תוך ביצוע אופטימיזציה.

ובסוף,
אנו עושים הכל כדי לייצר עבורך לקוחות משלמים

אחרי שקהל היעד כבר שמע עליך, והבין שכדאי לו לקנות ממך, אנו נפעיל את כל האמצעים הדרושים כדי לשפר את אחוז ההמרה והמכירות.

צוות נילס שיווק דיגיטלי

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: