לספר סיפור זה אומנות

תקשורת שיווקית

תקשורת שיווקית השלב הבא: כשמדברים על אנשי מרקום חדשניים הכוונה כבר מזמן לא רק הפצת המסרים בעוד מדיה חדשה. שם המשחק הופך להיות אפקטיביות ומדידה, מה תורם כל ערוץ שיווקי באופן מדויק למאמצי השיווק של החברה. היכולת למדוד את ערוצי התקשורות השיווקית באמצעות כלים חכמים, לנתח אותם ולהבין את האפקטיביות שלהם הוא השלב הבא. מעבר לכלים כמו גוגל אנליטקס או מפת חום, אנחנו רוצים להבין באיזו פלטפורמה הלקוח שלכם התחיל תהליך ובאיזו פלטפורמה הוא סיים עם מכירה. כמה זמן זה לקח וכמה זה עלה לכם. תקשורת שיווקית השלב הבא, זה להבין איזה מוניטין יש לכם ברשת ואיך מודדים אותו. תקשורת שיווקית אפקטיבית, זה לשלוט בנתונים.

שיווק על אוטומט: כשאנחנו מטפלים בתחום התקשורת השיווקית עבור חברות וארגונים, בין אם מדובר על שיווק בארץ או בחו"ל, אנחנו מתכננים ובוחרים בקפידה את המדיות בהן הלקוחות הפוטנציאלים של החברה נמצאים. הרבה פעמים פעילויות שחוזרות על עצמן שוב ושוב יעברו אצלנו תהליך של שיווק אוטומטי באמצעות כלים להפצת המסר. בין אם מדובר על ניהול ערוצי שיווק נפוצים ובין אם מדובר על ניהול ערוצי שיווק ייחודיים, אנו מתאימים את המסרים כך שיהיו מעניינים ורלוונטיים למדיה בה הם מופיעים.

מתחילים בתכנון: תהליך עבודה נכון עם כל חברה, מתחיל בד"כ לאחר קבלת בריף מסודר ובו מענה למספר של שאלות מיקוד. התשובות מסייעות לנו לחקור את השוק בצורה ממוקדת יותר, ולבנות אסטרטגיה שיווקית שתעזור אח"כ לכל ערוצי התקשורת השיווקית לעבוד יחד בצורה משולבת ובאופן ברור ואחיד.

יש לכם שאלה על קידום אתרים אורגני?
זקוקים לייעוץ או עזרה?

מה אנחנו מציעים ללקוחותינו?

שיווק עם התמחות: אנחנו לא מאמינים במנהל שיווק אחד שעושה הכל מהכל. אנחנו כן מאמינים בצוות של מומחים שנמצא כל הזמן עם היד על הדופק. אצלנו לכל תחום יש את המומחה שלו, שעוקב אחר השינויים ויודע לדבר את השפה ולבצע בפועל את מה שנדרש. אנו נשמח להיות חלק משמעותי במערך השיווק שלכם, בין אם לנהל אותו במיקור חוץ, ובין אם כזרוע מבצעת.

תקשורת שיווקית עם ערך מוסף: כדי להיות הטובים ביותר בתחום שלנו, צריך סקרנות, אחריות וניסיון. אנו מעמדים לרשות הלקוחות שלנו צוות מיומן במגוון תחומים, והכל במקום אחד. בחרנו את את אנשי השיווק הטובים ביותר כדי שנוכל לדאוג שכל שירות שיווקי שתקבלו מאיתנו – יינתן על ידי האדם המתאים ביותר במסירות ובצורה נעימה.

B2B עם כל התוספות: אנו מציעים שירותי תקשורת שיווקית B2B בסטנדרט גבוה, הכוללים את כל מה שחברה צריכה. מעבר לכך שאנו מנהלים ומבצעים את הדברים בפועל, אנו מביאים קריאייטיב וחשיבה יצירתית בעיצוב התכנים והמסרים, בעיצוב גרפי, בניית אתרים וקידומם, בניית עמודי נחיתה, הפקת תוכן שיווקי איכותי, ניוזלטרים, הפקת קמפיינים בגוגל, בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות בהתאם לרוח החברה, מעבר לכך הפקת תערוכות ועוד.

חשיבה משותפת: אנחנו נדאג לעדכן אתכם על חידושים שיווקים, נכוון אתכם לערוצי שיווק רלוונטיים ונחשוב יחד אתכם מה הכי נכון בכל שלב ותוך כדי תנועה. אנו נבדוק יחד איתכם את מידת ההשפעה של הפעולות השיווקיות על הישגי החברה ונחזור ונדגיש את חשיבות המדידה, בהתאם לכך נגדיר יחד יעדים ומטרות וכך נפעל כדי להביא את ערוצי השיווק שלכם להיות יעלים ואפקטיביים במידה מקסימלית.

איפה זה פוגש אותך?

מעוניין להבטיח שהחברה שלך תשיג את יעדיה העסקיים? צור איתנו קשר ונתחיל לעבוד על התקשורת השיווקית שלך.

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: