שיווק עושים ביחד

ניהול השיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג)

מנהל שיווק מוצלח יודע להפוך את המוצר שלך ל'רב מכר'. כשאתה בוחר לעבוד איתנו, אתה מקבל מחלקת שיווק שלמה, בה כל אחד הוא המומחה בתחומו. מחלקת השיווק שלך מגלגלת את גלגלי השיווק הן ברמה הניהולית והן ברמה הביצועית.

היתרונות הבולטים

כל אחד מתחומי השיווק שאתה בוחר לקדם ינוהל ויבוצע על ידי איש המקצוע הטוב ביותר בתחום. לא תצטרך להסתמך על איש שיווק אחד לניהול וביצוע מגוון רחב של תחומים.
גמישות בניהול המשאבים – אנחנו גמישים ומתאימים עצמנו באופן מלא לרחשי הלב של העסק. בכל רמת משאבים שתגדיר לטובת השיווק – אנחנו נותנים את ה- 100%, ומעבר.

השירותים שאנחנו מעניקים במסגרת שיווק באאוטסורסינג

מגוון השירותים שאנו יודעים לתת במסגרת זו הם רבים. החל מבחירת אסטרטגיה ותכנון שלה לפרטים, דרך מיתוג ועיצוב, כתיבת תוכן שיווקי, הקמת אתר, SEO – קידום העסק אונליין, הפקת תערוכות ואירועים, ניהול הנראות של החברה ברשתות חברתיות – facebook, linkedIn, twitter, Instagram, קמפיינים ועוד. לצד כל אלו אנו מבצעים ניתוחים אנליטיים המלמדים אותנו על מידת ההצלחה של הצעדים בהם אנחנו נוקטים, וכך אנו יודעים היכן לשנות כיוון, איפה להשקיע את משאבי השיווק ועוד.

צוות שלנו ב'צוות NIELS' הוא ארגז כלים הטוב ביותר לטובת שיווק המוצרים של החברה שלך. מנהלי שיווק, מעצבים, קופירייטרים, בוני אתרים ומקדמי אתרים, אשפי מדיה חברתית ועוד. אנו לוקחים את האחריות על החזית השיווקית שלך, בהתאם למשאבים העומדים לרשותך, ומפנים לך זמן לנהל את ליבת העסק ולקדם אותו ליעדים שאליהם אתה רוצה להגיע.

סמנכ"ל שיווק במיקור חוץ + מחלקת שיווק שלמה

הצוות שלנו חוקר ולומד לעומק את החברה, אנחנו מזהים את הצרכים השיווקיים, את נקודות החוזק והחולשה, את מצב השוק ומיקומה של החברה בתוכו. אנחנו בונים תכנית שיווקית שתואמת את יעדי הצמיחה של החברה, כמו גם את המשאבים העומדים לטובת מאמצי השיווק. את העבודה, הלכה למעשה, מבצעים אנשינו המיומנים בהתאם לתכנית.

יש לכם שאלה על שיווק ב-Outsource?
זקוקים לייעוץ או עזרה?

למה דווקא שיווק במיקור חוץ?

גמישות תקציבית
שיווק במיקור חוץ מבטל את הצורך בהקמת מערך שיווק קבוע בתוך החברה, מאפשר גמישות באופן ההעסקה ובתקציבים המוקצים מדי חודש. בכך, אתה יכול לשמור על יציבות ניהולית במהלכי שיווק קצרי וארוכי טווח, תוך שמירה על גמישות תקציבית.

מקצועיות
בצוות השיווק של 'נילס' תמצא 'שרשרת פנינים'. כל אחד מאנשינו הוא 'פנינה' בתחומו. ככאלו, אנחנו עושים את העבודה תמיד על הצד הטוב ביותר, מעודכנים בכל החידושים בשוק ופועלים באופן מתמיד לטובת ההצלחה של החברה שלך.

חיסכון
המשאבים שאתה משקיע במחלקת השיווק – מופנים נטו לשיווק. אתה לא צריך להשקיע בגיוס עובדים, לשלם על הכשרות, על תלוש משכורת, ימי חופשה ומחלה, אבטלה סמויה וכל השאר. אתה משלם נטו על שיווק, ומקבל את הרמה הגבוהה ביותר.

שותפות ושקיפות מלאה
אנחנו השותף הנאמן שלך לכל אורך הדרך. צוות השיווק עובד עבורך בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא ומאפשר לך להתמקד בניהול העסק.

לומדים מהר, מיישמים מהר
הצוות השיווק כה מיומן בעבודתו ובניהול מגוון רחב של פרויקטים, שזמן הלמידה שלנו את החברה שלך הוא מאוד קצר והיישום בשטח – מהיר.e

האם שיווק במיקור חוץ מתאים גם לך? אם....

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: