בלוג

מערכת CRM – מהמדף או תפורה במיוחד?

מיקור חוץ לשירותי תוכנה, או שירותי תוכנה במיקור חוץ או מיקור חוץ לתוכנה כיום, בעידן בו הלקוח נמצא במרכז וארגונים ובתי עסקים נזקקים לכמה שיותר מידי ונתונים כדי להפוך את הלקוח שלהם ללקוח מרוצה וחוזר, זוהי, באופן טבעי, שעתן היפה של מערכות ה-CRM. עד לפני שנים לא רבות, מערכות כאלה היו דלות למדי בנתונים והמיקוד שלהן היה ממורכז רק באחת מזוויות הראיה של התמונה המלאה (מודול לקוח בלבד, מודול שירות בלבד וכן הלאה), אולם כעת,

להמשך קריאה »
תוכנית שיווק בהכנה - תוכנית עסקית חשובה להצלחת כל מיזם ועסק

תוכנית עסקית – 5 סיבות למה צריכים.

כמובן שלא כל עסק, מיזם  וחברות הזנק הם דומים, כל אחד ומסלול ההתפתחות שלו. לכן לא כל אחד זקוק באותו מידה לתוכנית עסקית. תוכניות עסקיות יכולות וצריכות להשתנות בהתאם. תכנון מעמיק ומפורט יותר כדאי כאשר אתה לוקח סיכונים גדולים כמו גיוס הון, פתיחת החסכונות, לקיחת הלוואה, כשעוזבים את העבודה כדי לפנות את כל הזמן הדרוש לממש את החלום או כאשר מקבלים תמיכה כספית מהמשפחה. כתיבת תוכנית עסקית פחות מפורטת אפשרית במצבים שבהם לא מגייסים כסף

להמשך קריאה »

כתיבת תוכן שיווקי – תפסיקו לנפח

כמוביל בתחומי, ספק עולמי שמעניק שירותי ייעוץ שיווקי יוצאים מן הכלל, אני מאפשר לקוראים המכובדים שלי וללקוחותיי לקבל מידע פנימי נדיר בנוגע למאמצים ארוכי הטווח הכרוכים ביצירת תוכן שיווקי מנופח, בלה בלה בלה. התעצבנתם? לזה אני קורא שיווק עצל… וזו עלולה להיות בעיה חמורה של המותג שלך. זה בדיוק כמו להגיד – "היי, אני נילס ואני הכי טוב שיש!!!. זה הכול בזכותי, באמת…" שיטת כתיבה תוכן שיווקי הזו מראה בדיוק מי לא מעניין אותך. הלקוח.

להמשך קריאה »

Spectronet

  במסגרת העבודה שלנו עם Spectronet עיצבנו 3 קונספטים קרייטיביים חדשים לחברה אותם ישמשו כבסיס לקמפיינים הפרסומיים חדשים של החברה.התהליך התחיל בהבנה והבהרות בנוגע לאסטרטגיית השיווק של החברה ומציאת ערכי הליבה של החברה. לאחר מספר מפגשי סיעור מוחות של הצוות הקרייטיב שכלל את המעצבת, הקופירייטר והיועץ השיווקי העלינו שורה ערוכה של רעיונות וקונספטים: מצחיקים, עצובים, גסים (מדי), מטופשים וחכמים. בסוף חשבנו שאלה המסרים השיווקיים הנכונים לחברה.

להמשך קריאה »

Berlin Technologies

  Berlin Technologies השירות: ניהול ושירותי שיווק במיקור חוץ ברלין טכנולוגיות מתמחה באספקת מגוון רחב של ציוד תעשייתי. החברה מלווה מפעלים של חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן תנובה, אוסם, קוקה קולה וחברת החשמל. כצעד ראשון וכבסיס לפעילות השיווקית, בנינו תוכנית ואסטרטגיה שיווקית שהתבססה בין היתר על דאטה מתוך במערכות החברה. כחלק מהמסקנות הבנו שהלקוחות הקיימים אינם מודעים מספיק למגוון המוצרים הרחב שהחברה מספקת ולכן מגבילים את הזמנותיהם לסוגים מסוימים בלבד. לכן הגדרנו בצורה ברורה קטגוריות

להמשך קריאה »

Applied Clean Tech

Applied Clean Tech הירושלמית הופכת את החומרים המוצקים בביוב לחומר גלם שממנו מייצרים נייר – לא רק בארץ, אלא גם בהולנד, במקסיקו, בסקוטלנד, והיד עוד נטויה. כדי לממן יציאה לחו"ל בחרה החברה לגייס כספים באמצעות Equity Crowd Funding (מימון המונים). כדי למשוך את משקיעים המתאימים לחברה יצרנו קמפיין רחב ב-LinkedIn. במקביל, יצרנו הד בפורומים מקצועיים וטיפחנו קשרים עם אנשי מפתח בתעשייה. במסגרת הפרויקט סיפקנו את השירותים הבאים: שדרוג האתר הקיים – כולל תוכן חדש עם

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: