בלוג

לנענע עצים…?

שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס את הפירות. אבל לנענע זה לא מספיק. חייבים לדעת איזה עץ לנענע. לנענע יער בבת אחת זה לא מעשי. יכול להיות שיש עונתיות, שרק עצים מסויימים מתאימים לעסק שלך או שיש עצים עם מעט מדי פירות. אסור לנדנד חזק מדי ולא טוב לנדנד חלש מדי. על תנענע עצים סתם, זה מעייף. שמעתי היום משהו אומר לי ששיווק זה כמו לנענע עצים כדי לתפוס

להמשך קריאה »

פרסום בגוגל – כל הכלים הנחוצים

אם נבדוק את הדבר לעומק, נגלה, כי, כיום, רוב פעילות הרשת הפרטית והעסקית שלנו נוגעת או עוברת, ברמה זו או אחרת, דרך גוגל ומוצריה: אנחנו משתמשים בחשבון Gmail, מחפשים במנוע החיפוש של גוגל (הלוקאלי או הבינ"ל), משתמשים במפות גוגל וכד'. (אגב, למי שבטוח שהוא הצליח להתחמק מהמונופול של גוגל על ידי כך שהוא איננו משתמש בשירותים שהזכרנו, מומלץ להפסיק גם להשתמש בדפדפן הכרום, כי אף הוא שייך לגוגל J). פרסום בגוגל – האם זה מסובך

להמשך קריאה »
כיצד מותג נולד

מותג נולד – הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך מיתוג

עם חשיבה ותכנון נכונים, אפשר להפוך כמעט כל דבר למותג: מוצר, שירות, ארגון, ואפילו אנשים. אבל… מה בעצם קורה שם בתהליך המיתוג, מאיפה הוא מתחיל ומה מניע אותו?  אנסה להאיר מעט את מילת הקוד "מיתוג" ולפרוט אותה בעזרת דוגמה מהחיים. לאחרונה, כחלק משירותי שיווק במיקור חוץ שאנחנו מספקים, היינו שותפים לתהליך המיתוג המעניין של בית ספר מקצועי, ובמהלכו העלינו אתר חדש לאוויר.  StartMeUpהוקמה עבור מתכנתים חדשים, בוגרי תואר או הכשרה מקצועית, שאפילו יהיו מוכשרים במיוחד, הרי

להמשך קריאה »
שיווק טוב מתמקדת בלקוחות טובים

לא כל הלקוחות נולדו שווים – אסטרטגיה שיווקית

בימים אלו אנחנו עובדים עם לקוח חדש – חברה גדולה, מורכבת ומאתגרת במיוחד. מדי יום יוצרים אתה קשר לקוחות חדשים ובסך הכול החברה מצליחה מאוד. על פניו נשמע מושלם, אבל, בכן, העובדים בחברה עסוקים. מאוד. אולי קצת יותר מדי עסוקים. להבדיל מחברות רבות אחרות, חברה זו מוצאת את עצמה במצב מצוין ולא טריוויאלי: היא יכולה לבחור עם אילו לקוחות לעבוד. אבל, בפועל היא ממשיכה לתת את כוח הבחירה בידי הלקוחות שלה, בלי מיונים ובלי תיעדוף.

להמשך קריאה »
תעזור ואל תמכור - עצה השיווקית הטובה ביותר. מנהל שיווק שמספר על המוצר שלו

שיווק שלא מרגיש כמו שיווק

האסטרטגיה השיווקית הבאה לעולם לא מכזיבה: אל תמכור, תעזור. מאמצי השיווק שלך יניבו תוצאות משמעותיות יותר אם תציע עזרה אמיתית לאחרים: עזרה זו יכולה להגיע בדמות עצה חינם, פוסט מועיל, הרצאה שיש לה ערך אמיתי לקהל ואינה רק למטרות קידום עצמי, תרומה או התנדבות רלוונטית בתחומך לקהילה. נכון, AdWords תמיד יהיה שם לקבל את הכסף שלך, וככל הנראה גם יוביל אליך טראפיק מיידי, ואם בנית נכון את הקמפיין – גם מכירות. אבל לעומתו, הצעה כנה

להמשך קריאה »

אם אין אני לי – מי לי?

  איש לא יקדם אותך טוב יותר ממך  ידוע שרוב בעלי העסקים לא מחבבים שיווק עצמי – של העסק או של עצמם באופן אישי. להרבה אנשים לא מתאים לפרגן לעצמם בפומבי וחלק מהם צנועים מדי בשביל למשוך אליהם את אור הזרקורים. ניתן לפגוש את התופעה הזו בכל הרמות, החל משכיר שנאלם בישיבות צוות ולא משמיע את הרעיונות המבריקים שלו, דרך בעל עסק שממשיך לדשדש משום שהוא חושש לפרסם כי אולי הלקוחות יחשבו שזה מצביע על

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: