שלב 5 – התחלת עבודה – מחקר מילות מפתח
- אישור הצעת המחיר
- מחקר מילות מפתח מעמיק
- איתור המילים והביטויים המתאימים ביותר לקידום (ביטויי זנב קצר/ ביטויי זנב ארוך/ תחרות על ביטויים/ נפח חיפוש בגוגל ישראל/ רלוונטיות לפעילות החברה/ דירוג האתר על ידי גוגל)
- שימוש בכלי ניתוח שונים (איתור ביטויי החיפוש הרלוונטיים והפופולאריים ביותר)
כולל כלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס המסייע לקבלת נפחי חיפוש ומידת ההתעניינות של גולשים בתחום ובאתר.
**חשוב שנבין שמקום ראשון זה אחלה, אבל חשוב להופיע גבוה בביטויים שייצרו יחס המרה אופטימלי. ומצד שני, לא מספיק רק להופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש ולקבל טראפיק, מה שבאמת חשוב זה להיות רלוונטי לקהל ולקבל פניות.
שלב 6 – עבודת On-site אופטימיזציה ושיפור תוכן, מבנה, קוד, שגיאות, תגיות,לינקים
רשימת השיפורים הנדרשים:
- מבחינת המבנה של האתר (מפת האתר, היררכיית קישורים פנימיים)
- מבחינת עיצוב – שפה עדכנית, חווית משתמש
- מבחינת תכנים (מילות מפתח, הגהה, הבנה, ניסוח, שפה, מסר, כותרות וכו')
- התקנת כלים למעקב תנועה באתר (אנליטיקס, קונסול, תג מנג'ר, callbox, Hit map, וכו')
- בדיקה ושיפור טכני של קוד, מהירות, תגיות, שגיאות, וכו' של כל דף ועבודה מול חברת בניית האתר/ מתכנת
שלב 7 – Off Site אסטרטגיית יצירת קישורים נכנסים
- תכנון קישורים נכנסים לאתר (לוקאל, סושיאל, סוגי אתרים וסוגי קישורים)
- תדירות בניית הקישורים ולאיזה דפים יפנו הקישורים
- מחקר קישורי מתחרים
- אופי הקישורים הנכנסים (טקסט עוגן, דופולואו/ נופולואו, PA / PR וכו')
- הקמת פרופיל לקידום בגוגל מיי ביזנס GMB ובגוגל מפות
שלב 8 – קידום שוטף, אופטימיצזיה, בקרה ותחזוקה
- בדיקת ציר הזמן – מנקודת ההתחלה, עבודה לפי דו"ח התקדמות חודשי מול היעדים שהוגדרו תחילה, באמצעות כלים של web analytics
- דו"ח אופטימיזציית המרות ואיכותן: על פי דפים, ערוצים או אמצעי יצירת קשר
- הוספת תכנים, קישורים, וידאו, תמונות, כלים ליצירת המרות ועניין
- זיהוי נקודות התורפה ושיפור מתמיד כך שהאתר עולה ויש לכך הצדקה בהמרות
- זיהוי מגמות ועדכונים בארץ והעולם בהתאם למנועי החיפוש והשוק
- דו"ח חודשי מעודכן עבור האתר, מה נעשה, כיצד זה השפיע ומה ההמלצות להמשך
אז איך בעצם מתחילים לבנות אסטרטגיה לקידום אורגני לאתר? צרו קשר ונשמח לעזור