תן לנו לשרטט לך את הדרך לפסגה

תוכנית פעולה לקידום אתר - SEO

קידום אתרים אורגני בגוגל מורכב משורת פעולות שיטתיות המסייעות למנוע החיפוש של גוגל לסרוק ולאנדקס את האתר כתוצאה רלוונטית לחיפושים במילות המפתח (מונחי החיפוש) שנבחרו.

שלבי העבודה בקידום אתר הם:

יש לכם שאלה על קידום אתרים?
זקוקים לייעוץ או עזרה בשיפור המיקום שלכם בגוגל?

תוכנית פעולה לקידום אתרים אורגני

שלב 1 – היכרות עם החברה מאחורי האתר
  1. מה מטרותיה?
  2. מה הם יעדי האתר?
  3. מי קהל היעד ואיך הוא מתנהל ומתנהג?
שלב 2 – היכרות עם האתר
  1. אופן הניהול ומי מנהל אותו כיום ובהמשך העבודה
  2. באיזו פלטפורמה מנוהל
  3. סטטיסטיקות תנועה והיסטוריה
  4. כלי המדיה של האתר
  5. ערוצי הטראפיק לאתר
שלב 3 – בדיקת התחרות בתחום
  1. רמת התחרות
  2. נפחי החיפוש
  3. רלוונטיות החיפוש לפתרון שהאתר מציע
  4. דרכי ההמרה באתר
שלב 4 – המלצות קידום ראשוניות (ברמת המבנה/ ברמת התוכן/ ברמת התחרות)
  1. איך והאם כדאי לקדם את האתר?
  2. באיזה אופן?
  3. מהם המאמצים והשינויים הנדרשים?
  4. הגדרת יעדים לתנועה לאתר
  5. עלויות והערכות לעבודה/ לשיפור תכנים / לכלים ותוספים/ לעיצוב / או לאיפיון UX ובנייה מחדש

עכשיו שסיימנו את שלב המחקר והתכנון האסטרטגי – אפשר להתחיל לקדם את האתר

שלב 5 – התחלת עבודה – מחקר מילות מפתח
  1. אישור הצעת המחיר
  2. מחקר מילות מפתח מעמיק
  3. איתור המילים והביטויים המתאימים ביותר לקידום (ביטויי זנב קצר/ ביטויי זנב ארוך/ תחרות על ביטויים/ נפח חיפוש בגוגל ישראל/ רלוונטיות לפעילות החברה/ דירוג האתר על ידי גוגל)
  4. שימוש בכלי ניתוח שונים (איתור ביטויי החיפוש הרלוונטיים והפופולאריים ביותר)
    כולל כלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס המסייע לקבלת נפחי חיפוש ומידת ההתעניינות של גולשים בתחום ובאתר.

**חשוב שנבין שמקום ראשון זה אחלה, אבל חשוב להופיע גבוה בביטויים שייצרו יחס המרה אופטימלי. ומצד שני, לא מספיק רק להופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש ולקבל טראפיק, מה שבאמת חשוב זה להיות רלוונטי לקהל ולקבל פניות.

 

שלב 6 – עבודת On-site אופטימיזציה ושיפור תוכן, מבנה, קוד, שגיאות, תגיות,לינקים

רשימת השיפורים הנדרשים:

  1. מבחינת המבנה של האתר (מפת האתר, היררכיית קישורים פנימיים)
  2. מבחינת עיצוב – שפה עדכנית, חווית משתמש
  3. מבחינת תכנים (מילות מפתח, הגהה, הבנה, ניסוח, שפה, מסר, כותרות וכו')
  4. התקנת כלים למעקב תנועה באתר (אנליטיקס, קונסול, תג מנג'ר, callbox, Hit map, וכו')
  5. בדיקה ושיפור טכני של קוד, מהירות, תגיות, שגיאות, וכו' של כל דף ועבודה מול חברת בניית האתר/ מתכנת

 

שלב 7 – Off Site אסטרטגיית יצירת קישורים נכנסים
  1. תכנון קישורים נכנסים לאתר (לוקאל, סושיאל, סוגי אתרים וסוגי קישורים)
  2. תדירות בניית הקישורים ולאיזה דפים יפנו הקישורים
  3. מחקר קישורי מתחרים
  4. אופי הקישורים הנכנסים (טקסט עוגן, דופולואו/ נופולואו, PA / PR וכו')
  5. הקמת פרופיל לקידום בגוגל מיי ביזנס GMB ובגוגל מפות

 

שלב 8 – קידום שוטף, אופטימיצזיה, בקרה ותחזוקה
  1. בדיקת ציר הזמן – מנקודת ההתחלה, עבודה לפי דו"ח התקדמות חודשי מול היעדים שהוגדרו תחילה, באמצעות כלים של web analytics
  2. דו"ח אופטימיזציית המרות ואיכותן: על פי דפים, ערוצים או אמצעי יצירת קשר
  3. הוספת תכנים, קישורים, וידאו, תמונות, כלים ליצירת המרות ועניין
  4. זיהוי נקודות התורפה ושיפור מתמיד כך שהאתר עולה ויש לכך הצדקה בהמרות
  5. זיהוי מגמות ועדכונים בארץ והעולם בהתאם למנועי החיפוש והשוק
  6. דו"ח חודשי מעודכן עבור האתר, מה נעשה, כיצד זה השפיע ומה ההמלצות להמשך
אז איך בעצם מתחילים לבנות אסטרטגיה לקידום אורגני לאתר? צרו קשר ונשמח לעזור

יש לכם שאלה על שיווק?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: