בלוג

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית על קצה המזלג מי שלא מתכנן את הדרך והיעדים, שלא יתפלא אם הוא מגיע לשום מקום. כולם עושים שיווק בדיגיטל, כולם מפנים משאבים לשיווק עתיר תקציבים בערוצי המדיה, אבל האם עצרתם לחשוב פעם אחת, מה היעדים הדיגיטליים שלכם, ובאיזו אסטרטגיה תפעלו כדי להשיג אותם? תהליכים אסטרטגיים: מיקרו אסטרטגיה – "מיקרוטגיה" ריבוי כלים וממשקים, אין סוף אפשרויות, ים של תוכן, כולנו חולמים להגיע אל ליבו של הגולש המצוי ולשבות את לבו, לא פעם שמעתי

להמשך קריאה »

10 כללים בשיווק מבוסס לקוח (ABM)

10 הכללים לאיחוד מערכי המכירות והשיווק, להצלחת שיווק מבוסס לקוח (ABM)  אם יש כלל זהב אחד שיבטיח את הצלחתה של תפיסת שיווק מבוסס לקוח (ABM – Account Based Marketing) הרי הוא שיחידות נפרדות לא יצליחו לספק את הסחורה. בעולם ה-ABM רכישת לקוחות גדולים בעלי ערך גבוה יכולה להתבצע כאשר יחידות המכירות והשיווק מניבות הכנסות מאוחדות. צוות השיווק של נילס הכין לכם מתווה עבודה להשקת תוכנית ה-ABM שתסייע לצוותי המכירות והשיווק לתאם טקטיקות ואסטרטגיות שיבטיחו את

להמשך קריאה »
שיווק דיגיטלי לשנת 2021

שיווק דיגיטלי בשנת 2021

פרק 3: טרנספורמציה דיגיטלית פרק זה, הוא המשך לסדרת הכתבות שלנו "תחזיות לשנת 2021 בשיווק דיגיטלי", אומנם בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של מומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. נוכחנו לראות כי חלק מהתחזיות שצפינו בסדרת הכתבות כבר מתגשמות בימים אלו ובהחלט יש

להמשך קריאה »

שיווק דיגיטלי התחזיות לשנת 2021 מתחילות להתגשם

שיווק דיגיטלי ב-2021 – פרק 2 ערכי המותג: בהמשך לפרק הראשון של סדרת הכתבות שלנו "תחזיות לשנת 2021 בשיווק דיגיטלי", בפרק זה נתמקד בתחזיות בנושא ערכי המותג. בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של המומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. 1) הצבת הלקוח במרכז

להמשך קריאה »

שיווק דיגיטלי תחזית לשנת 2021

עולם השיווק נערך לשנה החדשה: תחזיות לשנת 2021 שכדאי להכיר   פרק 1: אירועים ווירטואליים בשנת 2021 בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של המומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. 1) אנשי שיווק יתכננו אירועים א-סינכרוניים שיתחברו בהתאמה למשפך השיווקי (Funnel) במהלך 2020 נרשמה

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: