בלוג

חברת שיווק דיגיטלי שירותי cmo as a service

במרדף הבלתי פוסק אחר צמיחה עסקית, לא מעט ארגונים וחברות נאבקים עם אתגרי שיווק רבים. עולם השיווק שמשתנה ללא הרף והתחרות הגוברת בשוק מצריכים יכולת הסתגלות ורדיפה בלתי פוסקת אחר ידע וחידושים, מה שמותיר גם משווקים מיומנים מבולבלים לעיתים. אפילו בעלי העסקים המנוסים ביותר, חמושים בצוותי שיווק פנימיים, יכולים למצוא את עצמם אובדי עצות בכל הנוגע למאמצי השיווק שלהם והיכולת לכוון אותם באופן אופטימלי. ההשלכות של אסטרטגיית שיווק בינונית עלולות להשפיע באופן עמוק, לעצור את

להמשך קריאה »

סוכנות מיתוג ושיווק, מומחים ל- Impact-driven Marketing

נמאס לכם להתחרות בשוק רווי מבלי לעשות הבדל אמיתי? אתם לא לבד. מותגים רבים מחפשים דרך לבלוט, ובמקביל להשפיע בצורה חיובית על החברה והסביבה. בשוק התחרותי של היום, לא מספיק רק להציע מוצר או שירות מעולים.  צרכנים בוחרים יותר ויותר במותגים שמייצגים ערכים שהם מתחברים אליהם- מותגים שיש להם מטרה מעבר לרווח.  ב-Human, המקום בו שיווק ואימפקט נפגשים, מתמחים בשיווק מונע מייעוד ויצירת אימפקט.  אנו עוזרים לך לגלות את הייעוד האמיתית של המותג שלך ולשלב אותו באסטרטגיית

להמשך קריאה »

הדרך היחידה לנצח את התחרות היא להפסיק לנסות לנצח את התחרות.

חברות עוסקות מאז ומעולם בתחרות ראש בראש בחיפוש אחר צמיחה מתמשכת ורווחיות. הן נלחמות על יתרון תחרותי, נאבקות על נתח השוק ועל בידול. שיווק מונע ייעוד עוסק בחדשנות ערכית. ומתן ערך אמיתי הוא היסוד להצלחה עסקית ושיווקית. במקום להתמקד בלנצח בתחרות ולהיכנס ללופ בלתי פוסק של מלחמות מחירים (האוקיאנוס האדום) , כשפועלים מתוך ייעוד, התחרות הופכת ללא רלוונטית והפוקוס נע לכיוון יצירת ערך רב יותר ללקוחות ובעלי העניין. (האוקיאנוס הכחול). למי אתם צריכים להוסיף ערך

להמשך קריאה »

כיצד למדוד את ההשפעה האמיתית של המותג שלך?

בנוף העסקי של ימינו, מותגים מונעים ייעוד מושכים אליהם סקרנות והתעניינות משמעותית. מותגים אלה לא רק מתמקדים ברווחיות אלא גם מתעדפים את ההשפעה החיובית על החברה והסביבה. עם זאת, מדידת ההשפעה של יוזמות כאלו יכולה להיות מאתגרת, אך חשוב לתקשר את ההשפעה שלך ולהימנע מ-greenwashing. בואו ונחקור שיטות יעילות למדידת ההשפעה שנעשו על ידי מותגים מונעים-ייעוד, ונלקט תובנות חשובות וישימות מתוכן . הצעדים הבאים יכולים להיות בעלי ערך לחברות גדולות וגם לחברות קטנות, בינוניות וסטארט-אפים.

להמשך קריאה »

אסטרטגיה, מיתוג ושיווק נכון לעסק

עבורנו כ advertising agency ובתור סמנכ"לי שיווק באאוטסורסינג (CMO as a Service) 7.10 שינה את העבודה שלנו מקצה לקצה ויחד עם זה השיווק של הלקוחות שלנו. מצד אחד יותר מאתגר, אבל מצד שני השיווק בזמני משבר מביאים גם הזדמנויות ובעיקר מכריחים אותנו להבין איך ניתן לתרום ולעזור ללקוחות ובעלי עניין של העסק. ביומיום כולנו בפוקוס על למכור ולהרוויח, מצב הישרדותי שמבוסס כסף. אבל ברגעים של משבר אמיתי צצים צרכים אחרים. הישרדות ברמה הרבה יותר בסיסית.

להמשך קריאה »

שיווק נכון – 7 שלבים לסיפור מותג מוצלח

חברה ללא סיפור לא קיימת! סטוריטלינג הוא מרכיב מכריע בשיווק ועוד יותר בשיווק מונע ייעוד. היכולת לספר את הסיפור שלנו היא יכולת חיונית בכל אבן דרך בחיינו. סטארט-אפ פיץ', ראיון עבודה, דייט ראשון, משפט בבית משפט, ערב עם חברים, סיפור לפני השינה לילדים, עצרת קמפיין פוליטי, טקס חתונה, מסיבת עיתונאים, סיעור מוחות, מפגש טיפולי, אירוע דיבור בפני קהל, אזכרה, קידום מכירות, אירוע השקת מוצר…………… סיפורים הם החיים שלנו! המדע מאחורי מספרי סיפורים. מחקרים הראו בעקביות

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: