בלוג

לינקדאין מוסיף בוט אוטומטי לקמפיינים ממומנים

לינקדאין מוסיף בוט אוטומטי לקמפיינים ממומנים

מאת: הילה קורן דיברנו כבר רבות על אוטומציה שיווקית, למה היא טובה ואיך בונים אותה נכון על מנת שתשרת את המטרות השיווקיות של החברה. עד כה, לינקדאין לא אפשרו בנייה של תהליכי אוטומציה, אך בקרוב זה עומד להשתנות. איך מתאימים את המסר ללקוח? זו עובדה ידועה שמכירה מוצלחת מתחילה בהנגשת המידע הנכון ללקוח. בעולם השיווק הבינו כבר כי העמסה של מסרים לא מתאימים לא רק שלא מקדמת מכירות אלא גורמת ללקוח לחסום אותנו. התאמת מסר…

קידום עסקים בגוגל מפות

קידום עסקים בגוגל מפות

  כל עסק יכול לקדם את האתר שלו בגוגל בחינם, קידום אתר במנועי חיפוש נקרא קידום אתרים אורגני. אך האם כל עסק יכול לקדם את עצמו במפות של גוגל? התשובה היא כן ובחינם, בין אם זה עסק קיים כחנות, שניתן להגיע אליה פיזית ובין אם זהו עסק הנותן שירותים ללא חנות פיזית. בנוסף, גוגל מפות מציע לעסקים קטנים ללא תקציב, לבנות אתר פשוט בחינם בעת פתיחת העמוד העסקי. זהו יתרון עצום לשיווק עסקים.   בניית…

מהו חישוב ROAS  לפרסום דיגיטלי?

מהו חישוב ROAS לפרסום דיגיטלי?

  ROAS = Return On Ad Spend כך תמדדו את החזר ההשקעה שלכם על פרסום: נגיד שאתם מוכרים רימונים, אבל לא סתם רימונים (נו טוב, כולם אדומים אבל עם טאצ' מיוחד) וכל חודש אתם מוציאים 4,000 ₪ על קמפיין פרסום הרימונים שלכם (שבתוכו מגולמות כבר עלויות התוכן, העיצוב, הניהול, ההתעסקות ברימונים והתשלום עבור המדיה). לצורך הדוגמא נגיד שקמפיין הרימונים שלכם היה ממש מוצלח וייצר לכם הכנסות של 20,000 ₪. בשורה התחתונה, מכרתם 50 רימונים ב-400…

כך תגדילו במהירות את מספר העוקבים לעמוד חברה שלכם בלינקדאין!

כך תגדילו במהירות את מספר העוקבים לעמוד חברה שלכם בלינקדאין!

  לאחרונה לינקדאין השיקה פיצ'ר חדש ומגניב לעמודי חברה, המאפשר לבעלי העמוד, ולכל מי שמוגדר כאדמין בעמוד, להזמין חברים לעקוב אחרי הדף. כדי להזמין עוקבים לעמוד חברה בלינקדאין, הנה מה שעליכם לעשות: נכנסים לעמוד החברה שלכם, (חייבים להיות מוגדרים כאדמינים לעמוד), בסרגל העליון בצד ימין יש כפתור  > Admin tools NEW, >  פותחים את התפריט ולוחצים על NEW Invite connections. יותר אדמינים, יותר הזמנות. בחלון שיפתח לכם, תוכלו לסמן את האנשים שתרצו להזמין, ולאחר מכן…

טיפ לקידום אתרים: Domain Authority

טיפ לקידום אתרים: Domain Authority

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO בדיקת Domain Authority (מוניטין דומיין או סמכות דומיין) בודקת את הדירוג שגוגל נותן לאתר ומשקלל את כל דפי האתר על בסיס פרמטרים שונים: קישורים נכנסים, איכות הטראפיק, ותק הדומיין, פעילות ברשתות חברתיות, תדירות עדכון האתר בתכנים חדשים ועוד. על מנת לשפר את דירוג האתר יש ליצור ולהפיץ תכנים איכותיים, כדי להגביר את העניין באתר, ועל הדרך את מערך הקישורים הנכנסים אליו (מאתרים הזוכים לטראפיק מכובד ודירוג DA איכותי) ואת משך…

טיפים שימושיים: איך לייצר תוכן שיווקי ל- B2B?

טיפים שימושיים: איך לייצר תוכן שיווקי ל- B2B?

חברות B2B הפונות לקהלים עסקיים נדרשות לסטנדרט גבוה מאוד של תוכן שיווקי על מנת לייצר תוצאות מכלי המדיה החברתית שלהם. התוצאות הרצויות נעות על הסקאלה החל מבניית או חיזוק המותג ועד ליצירת לידים ממוקדים מקהלי היעד. על מנת להשיג את המטרות, חברות B2B מעלות את הרף והופכות לספקיות תוכן ברמה גבוהה, רוצים לדעת איך לגרום לתוכן השיווקי שלך לעבוד בשבילכם? במאמר זה איגדנו מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל. קריאה נעימה 🙂 טיפ 1: מובילי דעת…

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

שימוש במיקור חוץ (אאוטסורסינג) חוסך הוצאות וסיכונים ומוכר לנו מתחומי הפיתוח, החשבונות, שירות הלקוחות ותחומים נוספים. אבל, הנושא הופך אטרקטיבי במיוחד כשמדובר בניהול שיווק במיקור חוץ במחיר של מנהל שיווק אחד, (300 אלף משכורת שנתי) תוכל לקבל צוות שלם של מומחי שיווק שכולל על פי הצורך מנהל  שיווק ואסטרטגיה, מעצב, אנימטור,  COPYWRITER, מומחה SEO, ADWORDS, רשתות החברתיות,  ניהול כנסים ותערוכות, יחסי ציבור ועוד. וזה בלי להזכיר את המשרד הפנוי שישמש את העובדים!… שולחן ביליארד או חדר…

מנהל שיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג), מתי כדאי?

מנהל שיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג), מתי כדאי?

ההחלטה האם להעסיק מנהל שיווק או לשכור את שירותיו של מומחה חיצוני היא החלטה קשה. גיוס פירושו התחייבות, הוצאות קבועות, וכוללת את הסיכון של גיוס אדם לא מתאים למשרה. כאשר מדובר בתפקיד אסטרטגי כמו שיווק, לבחירה הלא נכונה יכולות להיות השלכות לטווח ארוך. ככל שהתפקיד בכיר יותר כך האתגרים וההשלכות. מנגד, האפשרות של מיקור חוץ עלולה לגרום למורכבות ארגונית, קשיים בתקשורת ומחייבת תיאום ציפיות מפורט עם המנהל / ספק כדי להגיע לשיתוף פעולה מוצלח. אנחנו…

קידום אתרים – עשה זאת בעצמך

קידום אתרים – עשה זאת בעצמך

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), או אופטימיזציה של אתר אינטרנט, הינו שם כולל למגוון פעולות שיש לבצע על האתר ומחוצה לו על מנת שידורג ע"י מנועי החיפוש הראשיים ובראשם גוגל ויגרום להופעת האתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מילות המפתח הרלוונטיות. ישנן מספר פעולות בסיסיות שבאפשרותו של מנהל האתר לבצע על מנת שיוכל ליהנות מתנועת גולשים שמקורה מחיפושים בגוגל וקידום אורגני.   ריכזנו עבורכם את הפעולות הבסיסיות שאותן תוכלו…

מי צריך תעודת אבטחה SSL באתר? כולם!

מי צריך תעודת אבטחה SSL באתר? כולם!

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קצת כדי להבין במה מדובר, ה- SSL הינו פרוטוקול אבטחה לאתרי אינטרנט. בשנה האחרונה גוגל החלה להיטיב עם קידום אתרים (SEO) בתוצאות החיפוש עבור אתרים המאובטחים בפרוטוקול זה ובמקביל להדגיש במקום בולט בדפדפן את העובדה שאתר אינו מאובטח במידה והפרוטוקול לא מוטמע בו. מהו SSL? ה-SSL Secured Sockets Layers הינו פרוטוקול אבטחת מידע, הנחשב היום לסטנדרט להעברת מידע מאובטח באינטרנט (https). פרוטוקול זה מאפשר לגולש ערוץ תקשורת מוצפן, דרכו יוכל…

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: