להיות ראשון

קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)

בשנים האחרונות, לאור ריבוי אפשרויות השיווק והפרסום הדיגיטלי, עולה לא מעט השאלה האם קידום אתרים בגוגל עדיין חי ונושם?

כדי לענות על השאלה הזו באופן "תיאורטי", קחו את עצמכם רגע לרחוב סואן, נגיד רחוב דיזנגוף בתל אביב, ברחוב הזה קיימות המון חנויות, אבל גם המון תנועה של אנשים, אנשים שמטיילים, עושים סידורים, מחפשים לקנות כל מיני דברים וכו'. בעל חנות בדיזנגוף שלא ידאג לרענן את החנות שלו בסחורה חדשה, בחלון ראווה מעניין, בחוויית קנייה נעימה, בגישה נוחה ובמיקום טוב על הרחוב, כנראה שלא ממש יעניין את עוברי האורח ויפסיד את התנועה "האורגנית" של האנשים.

עכשיו, חשבו כך על אתר האינטרנט שלכם בעמודי התוצאות של גוגל. חשוב לדאוג לו, לשפר אותו, לעדכן את התכנים בו, לשדרג את חווית המשתמש שהוא מציע והכל כדי שגוגל יאהב אותו וידרג אותו במקום גבוה, כך שיגיעו אליו יותר גולשים.

יש לכם שאלה על קידום אתרים אורגני?
זקוקים לייעוץ או עזרה?

הדרך שבה גוגל מודד את האתר ומחליט אם לתת לו קידום במנוע חיפוש:

ראשית חשוב להבין, קידום אתרים בגוגל, מתחיל בקידום דפים באתר.

כל קידום אורגני, מתחיל במחקר מעמיק של מילות מפתח וביטויי מפתח, מתוכם נעשית בחירה מושכלת של מילים וביטויים למיקוד. ע"פ מספר חיפושים, רלוונטיות, קושי, מתחרים וכו'.

הקידום האורגני בגוגל מושפע לא רק מהוספת תוכן חדש, קישורים חיצוניים או פנימיים, מיקוד במילות מפתח או שיפור כותרות ותיאורים, אלא מושפע לא מעט גם משיפור טכנולוגי, כמו מהירות הטעינה של הדפים, היררכיה נכונה של מבנה האתר והדפים, התאמה למובייל, קוד נקי, מפת אתר תקינה וכו'. מעל 200 פרמטרים שונים (חלקם חשובים יותר וחלקם פחות) לוקחים חלק בשיקולים של גוגל.

צוות נילס מספק שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש ומקיף אותך הלקוח בצוות מומחים שיביאו אותך למיקומים הגבוהים ביותר. חברי הצוות מנוסים מאוד בקידום אורגני של אתרים (SEO – Search Engine Optimization), לצד קידום ממומן (PPC), מתחומים שונים ויכולים לסייע לכל עסק, מכל מקום בארץ בעולם, להתמקם במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, במונחי החיפוש הרלוונטיים אליו.

קידום אתרים אורגני אז והיום!

ייתכן כי בעבר הספיקו לאתר שלך כמה פעולות פשוטות כדי להגיע לתוצאות במנועי החיפוש של גוגל, אך לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל (שעסקו באיתור ספאם בתוכן וקידום שחור) ועם הכלים הרבים שפותחו, תחום קידום האתרים הפך למורכב יותר ומצריך צוות של מומחים.

יתרונות בקידום אורגני של אתר בגוגל:

  • קידום בעולמות תוכן – אתר מקודם מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל במונחי חיפוש רלוונטיים.
  • קידום קטגוריה – דף אחד שמקודם חזק, חושף את הגולש לתכנים נוספים באתר.
  • השקעה לטווח ארוך – לטווח ארוך זו ההשקעה המשתלמת ביותר לבניית נכס דיגיטלי.
  • עמוד מקודם שווה כסף – עמוד שמופיע גבוה בתוצאות, במילים חזקות, הוא כמו ביצת זהב.
  • אמינות – פסיכולוגית, גולשים מייחסים אמינות גבוהה יותר לתוצאה אורגנית על מודעה של קידום ממומן.
  • קידום בכל שפה – ניתן לקדם בגוגל אתרים בשפות שונות, הפונים לקהלים בינלאומיים.
  • להגיע לקהל הנכון – קידום האתר מאפשר לקהל הרלוונטי לתוכן להגיע אליו בקלות.
  • מיקוד – יותר גולשים רלוונטיים באתר משמע יותר לקוחות פוטנציאליים.

איפה זה פוגש אותך?

1. מילות מפתח לקידום האתר – בתחילת הדרך מקדמי אתרים הכניסו בתוכן האתר את מילות המפתח מספר רב של פעמים כדי ליצור רלוונטיות לאתר בעיני גוגל. כיום, הבוטים של גוגל מחשיבים זאת כ"קידום שחור" המיועד לגוגל ולא לקוראים. סימון האתר על ידי גוגל עקב קידום שחור עלולה לגרור הענשה של האתר והורדתו מתוצאות החיפוש בכלל. כדי להמנע מכך, התוכן באתר צריך להיות מקורי ולהופיע באתר בצורה טבעית.


2. חשיבות ה-Google maps, כלי המפות של גוגל שינה את כללי המשחק, מנועי החיפוש של גוגל נותנים לו משקל רב בחשיפת העסק והצגתו בתוצאות. כל עסק שנפתח לו חשבון ב-Google my business, מוצג אוטומטית בגוגל מפות, לפי רלוונטיות לחיפוש ולרדיוס בו נמצא הגולש.


3. מדדים – כבעלי עסק בסופו של דבר אנו רוצים לדעת כמה התקדמנו בתוצאות החיפוש, כמה לקוחות והמרות באתר הגיעו ממנועי החיפוש של גוגל. באמצעות Google Analytics וכלי ניטור ומדידה נוספים.

 

המומחים של צוות נילס ינתחו את כלל הפעולות שנעשו באתר שלך; אופי ומשך הביקורים, מיהם המבקרים, מיקומם בעולם, זמן גלישה, תוכן פופולארי ועוד, עד רמה של בדיקת שיחות טלפון הנכנסות מתוצאות החיפוש.

נעזור לך להישאר עם יד על הדופק ולשפר את האתר שלך לתוצאות הטובות ביותר.

  • התנעה ומיקוד: הכרות עם האתר והחברה העומדת מאחוריו.
  • מחקר מקדים: בדיקה על התחרות בתחום, נפחי חיפוש לביטויים ורלוונטיות האתר.
  • המלצות ראשוניות: לקידום האתר ברמת המבנה/ ברמת התוכן/ ברמת התחרות.
  • מחקר מילות מפתח: איתור הביטויים הנכונים לקידום האתר.
  • On-site: אופטימיזציה לתוכן, מבנה, קוד, שגיאות, תגיות ולינקים פנימיים.
  • Off Site: יצירת קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים רלוונטיים לעולם התוכן.
  • קידום שוטף: אופטימיצזיה, בקרה ותחזוקה.
  • דיווח חודשי: מעקב, הסקת מסקנות והוצאה לפועל בכדי לשפר תוצאות.

יש לכם שאלה על שיווק דיגיטאלי?
זקוקים לעזרת המומחים של צוות נילס?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור:

פרטי התקשרות:

אנחנו מאוד חברתיים: