בלוג

10 הכללים לאיחוד מערכי המכירות והשיווק, להצלחת שיווק מבוסס לקוח (ABM) אם יש כלל זהב אחד שיבטיח את הצלחתה של תפיסת שיווק מבוסס לקוח (ABM – Account Based Marketing) הרי הוא שיחידות נפרדות לא יצליחו לספק את הסחורה. בעולם ה-ABM רכישת לקוחות גדולים בעלי ערך גבוה יכולה להתבצע כאשר יחידות המכירות והשיווק מניבות הכנסות מאוחדות. צוות השיווק של נילס הכין לכם מתווה עבודה להשקת תוכנית ה-ABM שתסייע לצוותי המכירות והשיווק לתאם טקטיקות ואסטרטגיות שיבטיחו את

פרק 3: טרנספורמציה דיגיטלית פרק זה, הוא המשך לסדרת הכתבות שלנו "תחזיות לשנת 2021 בשיווק דיגיטלי", אומנם בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של מומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. נוכחנו לראות כי חלק מהתחזיות שצפינו בסדרת הכתבות כבר מתגשמות בימים אלו ובהחלט יש

שיווק דיגיטלי ב-2021 – פרק 2 ערכי המותג: בהמשך לפרק הראשון של סדרת הכתבות שלנו "תחזיות לשנת 2021 בשיווק דיגיטלי", בפרק זה נתמקד בתחזיות בנושא ערכי המותג. בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של המומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. 1) הצבת הלקוח במרכז

עולם השיווק נערך לשנה החדשה: תחזיות לשנת 2021 שכדאי להכיר פרק 1: אירועים ווירטואליים בשנת 2021 בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של המומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל. 1) אנשי שיווק יתכננו אירועים א-סינכרוניים שיתחברו בהתאמה למשפך השיווקי (Funnel) במהלך 2020 נרשמה