קמפיין רימרקטינג לקידום העסק שלך

מה זה רימרקטינג ומדוע חשוב כל כך לקידום העסק שלך?

"רימרקטינג" הפך לחלק בלתי נפרד משיווק דיגיטלי בשנים האחרונות ומתבצע על ידי מודעות המופיעות בפני גולשים שכבר ביקרו באתר או בדף הנחיתה שלכם, והן יכולות להופיע במנוע החיפוש, באתרים ברחבי הרשת, ברשתות החברתיות ועוד. כאשר גולש שכבר ביקר באתר או בדף הנחיתה שלכם נחשף למודעות הרימרקטינג שלכם מספר פעמים, כך עולים הסיכויים שהוא יחזור וירכוש מכם או ישאיר לכם פרטים.

מודעות רימרקטינג בדרך כלל יהיו יותר זולות מאשר מודעות לקהל שעדיין לא נחשף אליכם, והן מביאות קהל איכותי יותר שכבר ביקר באתר שלכם, מכיר אתכם ובעל סיכויים גבוהים יותר לרכוש מכם או להשאיר לכם פרטי קשר. מודעות אלה עוזרות לתהליך ה"פולואו-אפ" מול הלקוח הפוטנציאלי שעדיין נמצא בתהליך "הבשלה" ועוזרות לכם להופיע במקום הנכון ובזמן הנכון מול לקוח פוטנציאלי שכעת "בשל" לבצע רכישה או ליצור אתכם קשר.

להישאר בתודעה:
ברוב המקרים בין 1 ל-3 אחוזים מהגולשים שמגיעים לאתר שלכם בפעם הראשונה משאירים פרטים, או מבצעים רכישה. מודעות רימרקטינג, עוזרות לכם להחזיר גולשים שנטשו את האתר שלכם מבלי להשאיר לכם פרטים או לרכוש מכם, ועוזרות לכם להישאר בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שנכנסו לאתר שלכם והביעו התעניינות במה שאתם מציעים.

 

להפוך מעסק אנונימי למוכר בשוק:
עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל העצום הטמון במודעות רימרקטינג, ומשתמשים בהן לטובת הגברת המודעות למותג. בעזרת רימרקטינג, תוכלו לייצר הכרה ומודעות למותג שלכם כבר בשלבים המוקדמים של תהליך הרכישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, וכך יגדל הסיכוי שהם יבחרו בכם לביצוע עסקה בעתיד.

הגדלת שווי לקוח:
רימרקטיג מאפשר לכם לא רק להחזיר לקוחות פוטנציאליים לפני שהם מבצעים רכישה, אלא גם לפרסם הטבות ולהגדיל שווי לקוח גם לאחר המכירה הראשונה. כך תוכלו להציע ללקוחות שרכשו מכם לאחרונה מוצרים משלימים או מוצרים משודרגים לטובת הגדלת המכירה ושווי הלקוח, לפרסם להם הנחות, הטבות ומבצעים ולשמור על קשר עם הלקוח לאורך הזמן.

איפה עושים רימרקטינג?

יש מספר סוגי מודעות רימרקטינג שניתן להציג לגולשים, כאשר ישנן מגוון פלטפורמות שבהן ניתן להשתמש כדי להציג מודעות מסוג זה. הנה כמה מהנפוצות ביותר:

  1. רימרקטינג במנועי החיפוש:
    מודעות רימרקטינג מסוג זה מופיעות כמודעות טקסט לגולשים שביקרו באתר שלכם ולאחר מכן חיפשו ביטויים רלוונטיים לעסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל או בינג. למודעות מסוג זה יש יתרון על פני מודעות רימרקטינג מסוגים אחרים מאחר שהן מאפשרות לכם להופיע בפני גולשים שכבר נחשפו אליכם ומחפשים את המוצרים והשירותים שלכם בזמן אמת.
  2. באנרים באתרים ואפליקציות ברחבי הרשת:
    זהו הסוג הנפוץ ביותר של מודעות רימרקטינג ומתבצע דרך מערכת הפרסום של גוגל או דרך מערכות דומות, המאפשרות פרסום באנרים בשטחי מדיה ברחבי הרשת. את המודעות הללו ניתן להציג באתרי אינטרנט שונים, באפליקציות ובערוצי יוטיוב. מודעות מסוג זה יהיו בדרך כלל הזולות ביותר שכן ברוב המקרים התשלום עליהן הוא בעבור קליקים ולא רק עבור חשיפות.
  3. רימרקטינג ברשתות החברתיות:
    מערכות הפרסום של הרשתות החברתיות מאפשרות ליצור קהלים של גולשים שביקרו באתר שלכם, שצפו בסרטון שפרסמתם או ביצעו מעורבות עם פוסטים ומודעות שלכם. בזמן של היום, כשיותר מ-3 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים ברשתות החברתיות, יש ערך גדול בהצגת מודעות מתאימות לקהל שכבר נחשף אליכם ואל המוצרים או השירותים שלכם כך שתוכלו להישאר בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עד לרגע בו "יבשילו" לביצוע עסקה. כמו כן, ברשתות החברתיות מודעות הרימרקטינג מקבלות משמעות גדולה יותר, שכן ניתן ליצור תהליך שיווקי שמציג מודעות שונות לקהלים שנחשפו לתכנים השונים שלכם לפי מידת המעורבות והעניין שלהם.

רוצים לדעת איך נוכל לגרום לרימרקטינג לעבוד בשביליכם? צרו איתנו קשר היום.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: