לינקדאין מוסיף בוט אוטומטי לקמפיינים ממומנים

מאת: הילה קורן

דיברנו כבר רבות על אוטומציה שיווקית, למה היא טובה ואיך בונים אותה נכון על מנת שתשרת את המטרות השיווקיות של החברה. עד כה, לינקדאין לא אפשרו בנייה של תהליכי אוטומציה, אך בקרוב זה עומד להשתנות.

איך מתאימים את המסר ללקוח?

זו עובדה ידועה שמכירה מוצלחת מתחילה בהנגשת המידע הנכון ללקוח.
בעולם השיווק הבינו כבר כי העמסה של מסרים לא מתאימים לא רק שלא מקדמת מכירות אלא גורמת ללקוח לחסום אותנו.

התאמת מסר ללקוח, כשנפגשים פנים מול פנים זה יחסית קל- אתה שואל את הלקוח מה הוא צריך, מה הוא כבר בדק, מה התקציב… ומתאים את ה-pitch השיווקי בהתאם.
בשיווק במסות גדולות יותר ובעולם הדיגיטלי, זה יותר מורכב.
לשם כך עולם השיווק יצר את מה שקרוי "אוטומציה שיווקית" (Marketing automation).

יש היום מגוון רחב של אפליקציות שמציעות בניה של "מסע לקוח" (customer's journey) ויצירת מסר שיווקי אוטומטי, מותאם למיקומו של הלקוח במסע.
בעבר המסר הועבר בעיקר באמצעות מיילים. אולם, מחקרים מראים כי היום יותר מ-2.5 מיליארד אנשים משתמשים באפליקציות שונות של הודעות בנייד. רבים מהם משתמשים בהם במשך יותר מ 3 שעות ביום! גם לינקדאין חווים גידול של פי 4 בחמשת השנים האחרונות בשימוש בהודעות האישיות.
לכן, גם עולם האוטומציה השיווקית הפסיק להתבסס רק על מיילים ומשתמש יותר ויותר בהודעות למיניהן (WhatsApp, Messenger וכולי).

לינקדאין מתקדמת לאוטומציה שיווקית עם הוספת בוט לקמפיינים

LinkedIn הבינו לאן העולם הולך ובימים אלה מצטרפים גם הם לאוטומציה השיווקית ומציעים שירות חדש שיקרא "מודעות שיח" (Conversation Ads), אשר יאפשר למפרסמים לשלוח מסר אישי, מותאם למסע הלקוח.
השירות החדש יתבסס על מודעות המייל הקיימות כיום (Message Ads המוכרות כיום כ- InMail), יאפשר מגוון קריאות לפעולה כגון הדרכות על מוצר, רישום לוובינר, הורדת קבצים וכולי. מעבר לכך שההודעות יותאמו אישית, הן גם תשלחנה רק כשהלקוח פעיל בלינקדאין וזמין יותר לקבל "שיחה".

לינקדאין עוד לא פרסמו תאריך בו השירות הזה יונגש אבל שווה לעקוב.
לפרטים נוספים ניתן גם להרשם לוובינר של לינקדאין שיתקיים ב 9 באפריל בנושא Messaging Strategies for the Modern Marketer: Turning Conversations into Conversions.

לשירותי שיווק בלינקדאין כגון הקמת עמודי חברה ופרופילים, קמפיינים ממומנים ואורגניים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להתאים לכם את הפתרון הנכון עבורכם.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: