בלוג

קמפיין רימרקטינג לקידום העסק שלך

מה זה רימרקטינג ומדוע חשוב כל כך לקידום העסק שלך? "רימרקטינג" הפך לחלק בלתי נפרד משיווק דיגיטלי בשנים האחרונות ומתבצע על ידי מודעות המופיעות בפני גולשים שכבר ביקרו באתר או בדף הנחיתה שלכם, והן יכולות להופיע במנוע החיפוש, באתרים ברחבי הרשת, ברשתות החברתיות ועוד. כאשר גולש שכבר ביקר באתר או בדף הנחיתה שלכם נחשף למודעות הרימרקטינג שלכם מספר פעמים, כך עולים הסיכויים שהוא יחזור וירכוש מכם או ישאיר לכם פרטים. מודעות רימרקטינג בדרך כלל יהיו

להמשך קריאה »
הגדלת המעורבות במדיה

5 טריגרים איך להגדיל מכירות בשיווק דיגיטלי

5 טריגרים פסיכולוגיים המעלים את יעילות הפרסום ברשתות החברתיות. יצא לכם להעלות תוכן למדיה החברתית ולא היו תגובות או לייקים? זה בסדר כשזה קורה בפייסבוק הפרטי שלכם על פוסט של כוס יין בשקיעה, אבל זה בהחלט צריך להטריד אתכם כאשר הפוסט הינו תוכן הנכתב במיוחד לצורך שיווק דיגיטלי, לקידום ברשתות החברתיות, ומיועד להגדלת מעורבות/מכירות. במקרה זה תרצו להביא את הגולשים להשלמת יעדים אותם תגדירו מראש, לא משנה אם היעד הוא הגדלת קהל לעמוד העסקי, צפיות

להמשך קריאה »

שיווק בזמן אמת – RTM

מה הקשר בין מראדונה, אסטרטגיה שיווקית, וכדורי שלג? במילה אחת RTM, בשלוש מילים שיווק בזמן אמת! מנהלי תוכן רבים שוברים את הראש חדשות לבקרים על יצירת התוכן הנכון, המדויק, המעניין, היצירתי… הבנתם, נכון? אסטרטגיות תוכן משולבות טקסט, פוסטים שנונים ומלאי ברק של קופירייטרים ומנהלי מדיה חברתית, שהתעוררו עם זיק של יצירתיות טבול בקפה של הבוקר. רלוונטיות תמיד הייתה נחלתם של משווקים מעולים, כאלה שיודעים לאתר את ההזדמנות הנכונה להוציא לפועל מהלך נכון, לקהל הנכון, ברגע

להמשך קריאה »

קידום בגוגל מפות – סרטון הדרכה למתחילים

מאת: קרן מני אחד הכלים החשובים והחינמיים של גוגל הוא הדף העסקי של גוגל מיי ביזנס – Google My Business (או בקיצור GMB). כל עסק, המוכר מוצר או מספק שירות – בין אם שירות המגיע ישירות לבית הלקוח, שירות וירטואלי או כתובת עסק שניתן להגיע אליה פיזית – כולם יכולים להרוויח מפתיחת עמוד עסקי והופעה בגוגל מפות. Google My Business הוא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי והקידום האורגני של העסק שלכם. בכתבה האחרונה שלנו על

להמשך קריאה »

לינקדאין מוסיף בוט אוטומטי לקמפיינים ממומנים

מאת: הילה קורן דיברנו כבר רבות על אוטומציה שיווקית, למה היא טובה ואיך בונים אותה נכון על מנת שתשרת את המטרות השיווקיות של החברה. עד כה, לינקדאין לא אפשרו בנייה של תהליכי אוטומציה, אך בקרוב זה עומד להשתנות. איך מתאימים את המסר ללקוח? זו עובדה ידועה שמכירה מוצלחת מתחילה בהנגשת המידע הנכון ללקוח. בעולם השיווק הבינו כבר כי העמסה של מסרים לא מתאימים לא רק שלא מקדמת מכירות אלא גורמת ללקוח לחסום אותנו. התאמת מסר

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: