בלוג

טיפים שימושיים: איך לייצר תוכן שיווקי ל- B2B?

חברות B2B הפונות לקהלים עסקיים נדרשות לסטנדרט גבוה מאוד של תוכן שיווקי על מנת לייצר תוצאות מכלי המדיה החברתית שלהם. התוצאות הרצויות נעות על הסקאלה החל מבניית או חיזוק המותג ועד ליצירת לידים ממוקדים מקהלי היעד. על מנת להשיג את המטרות, חברות B2B מעלות את הרף והופכות לספקיות תוכן ברמה גבוהה, רוצים לדעת איך לגרום לתוכן השיווקי שלך לעבוד בשבילכם? במאמר זה איגדנו מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל. קריאה נעימה 🙂 טיפ 1: מובילי דעת

להמשך קריאה »
ייעוץ שיווקי במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

שימוש במיקור חוץ (אאוטסורסינג) חוסך הוצאות וסיכונים ומוכר לנו מתחומי הפיתוח, החשבונות, שירות הלקוחות ותחומים נוספים. אבל, הנושא הופך אטרקטיבי במיוחד כשמדובר בניהול שיווק במיקור חוץ במחיר של מנהל שיווק אחד, (300 אלף משכורת שנתי) תוכל לקבל צוות שלם של מומחי שיווק שכולל על פי הצורך מנהל  שיווק ואסטרטגיה, מעצב, אנימטור,  COPYWRITER, מומחה SEO, ADWORDS, רשתות החברתיות,  ניהול כנסים ותערוכות, יחסי ציבור ועוד. וזה בלי להזכיר את המשרד הפנוי שישמש את העובדים!… שולחן ביליארד או חדר

להמשך קריאה »
אנחנו כמובן חושבים שמנהל שיווק במיקור חוץ הוא האפשרות הטובה ביותר לעסק קטן או סטארט-אפ, והנה ארבע סיבות לכך:

מנהל שיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג), מתי כדאי?

ההחלטה האם להעסיק מנהל שיווק או לשכור את שירותיו של מומחה חיצוני היא החלטה קשה. גיוס פירושו התחייבות, הוצאות קבועות, וכוללת את הסיכון של גיוס אדם לא מתאים למשרה. כאשר מדובר בתפקיד אסטרטגי כמו שיווק, לבחירה הלא נכונה יכולות להיות השלכות לטווח ארוך. ככל שהתפקיד בכיר יותר כך האתגרים וההשלכות. מנגד, האפשרות של מיקור חוץ עלולה לגרום למורכבות ארגונית, קשיים בתקשורת ומחייבת תיאום ציפיות מפורט עם המנהל / ספק כדי להגיע לשיתוף פעולה מוצלח. אנחנו

להמשך קריאה »

קידום אתרים – עשה זאת בעצמך

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), או אופטימיזציה של אתר אינטרנט, הינו שם כולל למגוון פעולות שיש לבצע על האתר ומחוצה לו על מנת שידורג ע"י מנועי החיפוש הראשיים ובראשם גוגל ויגרום להופעת האתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מילות המפתח הרלוונטיות. ישנן מספר פעולות בסיסיות שבאפשרותו של מנהל האתר לבצע על מנת שיוכל ליהנות מתנועת גולשים שמקורה מחיפושים בגוגל וקידום אורגני.   ריכזנו עבורכם את הפעולות הבסיסיות שאותן תוכלו

להמשך קריאה »

מי צריך תעודת אבטחה SSL באתר? כולם!

מאת: אלעד כהן, מומחה SEO   קצת כדי להבין במה מדובר, ה- SSL הינו פרוטוקול אבטחה לאתרי אינטרנט. בשנה האחרונה גוגל החלה להיטיב עם קידום אתרים (SEO) בתוצאות החיפוש עבור אתרים המאובטחים בפרוטוקול זה ובמקביל להדגיש במקום בולט בדפדפן את העובדה שאתר אינו מאובטח במידה והפרוטוקול לא מוטמע בו. מהו SSL? ה-SSL Secured Sockets Layers הינו פרוטוקול אבטחת מידע, הנחשב היום לסטנדרט להעברת מידע מאובטח באינטרנט (https). פרוטוקול זה מאפשר לגולש ערוץ תקשורת מוצפן, דרכו יוכל

להמשך קריאה »

בונים אתר תדמית? ארבעה דברים שאסור לכם לפספס!

כל אתר של עסק או ארגון מהווה עבורו חלון ראווה עסקי, ועל כן, עיצובו, תכניו ובנייתו צריכים להיעשות בכובד ראש. אבל, בניגוד לאתרים ייעודיים אחרים (כאתרי אי-קומרס, למשל) אתרי תדמית הם אתרים שזו מטרתם המוצהרת – ליצור תדמית מסוימת לעסק, אשר תשרת את מטרותיו האסטרטגיות השיווקיות ותמנף את פעילותו מול לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים. הקדמה זו באה כדי להדגיש את חשיבותם של אתרי התדמית ולהבהיר, כי טעויות מסוימות שאתם עלולים לעשות בזמן בנייית אתרים מסוגים

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: