שיווק דיגיטלי לעסקים גדולים

לאסטרטגיית השיווק בזירה הדיגיטלית ישנה חשיבות מכרעת, בייחוד בתקופה בה האמצעים העומדים לרשותנו ממשיכים ומתחדשים מיום ליום. האתגר הגדול שלנו כבעלי עסקים הוא להישאר רלוונטיים, ובאותו הזמן להצליח להביא תוכן בעל ערך לגולשים איתם אנחנו רוצים ליצור חיבור. 

כשמדובר בחברות גדולות בהן הפעילות השוטפת במחלקות השונות של העסק מצריכה לבדה השקעה רבה כל כך, אנחנו נתקלים הרבה פעמים בהזנחה או באי מימוש הפוטנציאל של מערך השיווק הדיגיטלי, בעיקר בשל זמן מוגבל וידע מצומצם בתחום זה.


אחת האפשרויות העומדת בפני מנהל החברה, היא לשתף פעולה עם מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי. CMO, סמנכ"ל שיווק באאוטסורסינג, הוא מומחה חיצוני שתפקידו לרכז באופן שוטף את הפעילות השיווקית של העסק ולדאוג למקסם אותה. השירות המקצועי והמקיף של ה-CMO רלוונטי במיוחד לעסקים גדולים כיוון שהוא מבטיח מימוש יעדים בטווח קצר, ומאפשר לבעל העסק להתפנות להיבטים האחרים של העסק.

 ה-CMO אחראי להציב יעדים ברורים, לבנות תוכנית אסטרטגית מותאמת וקצרת טווח, ולפקח על הביצועים של כל הנוגעים בדבר. הבחירה בשירותי סמנכ"ל שיווק באווטסורסינג מהווה חיסכון כלכלי משמעותי, וזאת מאחר וביכולתו של איש המקצוע למנוע בזבוז משאבים מיותרים על מהלכים לא יעילים.

אצלנו בחברת השיווק הדיגיטלי צוות נילס, יושב צוות מקצועי של מומחים מכל תחומי השיווק האינטרנטי, המיועד לתת מענה על כל הצרכים השיווקיים האפשריים של חברה גדולה, במטרה להעניק חבילה מלאה ומקיפה ללקוח ולמנוע ממנו לשלם על שירותי פרילנס נוספים.

בנוסף ליתרונות אלה, סמנכ"ל השיווק מגיע עם ניסיון רב, כך שבמבט רענן על החברה ביכולתו לבנות אסטרטגיה שיווקית ממוקדת ורלוונטית ולהבטיח תנופה עסקית תוך זמן קצר. כמובן שה-CMO מעדכן את בעל העסק בהתקדמות השוטפת ויש באפשרותו להוכיח בקלות את ההצלחה של התוכנית באמצעות מדדים ברורים שהוגדרו יחד מראש. בנוסף, בבוא העת הסמנכ"ל יוכל לבנות לחברה מחלקת שיווק ולהכשיר ולהטמיע בה את ה- DNA של החברה.

כל בעל חברה מעוניין בסופו של דבר בשגשוג העסק וצמיחתו, ובעבור מטרה זו הוא נאלץ להתמודד גם עם אתגרים שיווקיים הנדרשים לפיצוח. העברת השרביט לאיש מקצוע מומחה, מאפשרת למנכ"ל העסק למקד את האנרגיה בשאר המחלקות של העסק בהן הוא מנוסה, בזמן שהצוות הדיגיטלי המפוקח על ידי ה-CMO פועל למקסם את כל המערך השיווקי למען שגשוג החברה.

 

יש לכם שאלות? צרו קשר נשמח לשוחח

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: