מתי כדאי להכניס CMO לעסק שלכם?

בעלי חברות מוצאים את עצמם מול דילמות רבות מדי יום. חלקן הגדול של השאלות העולות, נוגעות לפעולות השיווק והפרסום שכדאי לנקוט בהן למען מינוף העסק. וכאן נכנסת השאלה, מתי כדאי להעביר את השרביט לאיש מקצוע חיצוני? רובנו אוהבים את הביטוי: הכל עניין של טיימינג. בין אם הסטרטאפ שלכם גדל והצוות שלכם התרחב, ובין אם צוות השיווק הפנימי הקיים בחברה לא מגיע לתוצאות הרצויות או עומד מול אתגרים חדשים, כנראה שזה הזמן הנכון גם להכניס איש שיווק מנוסה לתפקיד ה-CMO.

גם עסקים ותיקים ומנוסים, מוצאים את עצמם מול אירועים משמעותיים או מטרות חדשות ואלו הן הזדמנויות נהדרות לעשות בדק בית בכל מערך השיווק הקיים בחברה. יתכן ופעולות שעבדו בעבר, כבר לא עובדות באותה המידה, מאחר והשוק משתנה ודינמי וכך גם צרכיו של קהל היעד – הצרכנים.

ה-CMO, הוא בעצם סמנכ"ל שיווק באאוטסורסינג, ויש לו ניסיון עשיר בניהול מהלכים שיווקים עבור חברות שונות. לעומת מנהל שיווק פנימי של החברה, הוא מגיע עם  ניסיון רב של ליווי פרויקטים עבור חברות סטרטאפ מתחומים שונים ומתמחה בהליכים ממוקדים והבאת תוצאות מהירות. מתפקידו לרכז עבורכם את כל ההיבטים הקשורים בתכנון ויישום האסטרטגיה השיווקית הנכונה למען קידום החברה שלכם. תחת אחריותו, להנחות את כל הצוותים שעובדים למען קידום המותג, ולהבטיח שהעשייה כולה תהיה ממוקדת, מתואמת ואפקטיבית עבור איתור לקוחות חדשים, שגשוג ורווחיות. 


היתרונות הבולטים בשיתוף פעולה עם CMO למען העסק שלכם:

 

חיסכון כלכלי:

תחת אומנות השיווק והפרסום, יושבים בעלי מקצועות רבים: מומחים באסטרטגיה ותכנון, קופירייטרים וכותבי תוכן, מעצבים, בוני אתרים, קמפיינרים ועוד ועוד.
תשלום נפרד לכל בעל מקצוע מנוסה, עלול להצטבר להוצאה כלכלית גבוה במיוחד. שיתוף פעולה עם CMO מהווה חיסכון כלכלי, שכן תחת אותה העסקה הוא אחראי על ההתנהלות מול אנשי המקצוע עימם הוא מקושר, ומבטיח לכם תהליך כלכלי וכדאי.

זמן:

האצלת הסמכויות לאיש מקצוע, תאפשר לכם פינוי זמן ואנרגיה, אותם תוכלו לנתב לשאר המשימות הנדרשות בעסק.
המומחה ירכז עבורכם את כל התחום השיווקי והפרסומי, כך שתוכלו להיות שקטים ורגועים בתחום זה, ולקדם ולפקח על שיפורים בתחומים אחרים.

 

מבט רענן:

איש מקצוע בעל רקע, ניסיון והשכלה עסקית ושיווקית מסוגל לראות ולבחון את הצרכים שלכם, ולהוביל מהלכים שכנראה לא הייתם חושבים עליהם בעצמכם.
מבט חדש, יכול להקנות לכם זווית הסתכלות חדשה ומרעננת על הדרכים היעילות ביותר לשווק ולפרסם את החברה שלכם.

אובייקטיביות:

לעיתים, ככל שהדבר קרוב יותר אלינו, אנחנו מתקשים לראות את התמונה המלאה כפי שהיא ולקבל את ההחלטות הנכונות ביותר.
עין חיצונית-מקצועית וניטרלית יכולה לשקף עבורכם את התהליכים הנכונים ולכוון את העסק שלכם למסלול הפרודוקטיבי ביותר.


רלוונטיות:

עולם השיווק בכלל והזירות הדיגיטליות בפרט, משתנים ומתפתחים ללא הרף.
כדי להישאר רלוונטיים יש להיות מעודכנים בשינויים המהירים בכל זמן נתון. מומחה בתחום המרכז באופן שוטף את הפעילות למען העסק ממבט על, מבטיח את ערכית השינויים הנדרשים מעת לעת בזריזות.

הוכחה:

על אחראי השיווק לספק הוכחות ולשקף את האפקטיביות של הפעולות השונות באמצעות מדדים ברורים.
בסופו של דבר, כיוון שהתהליך עליו הוא אחראי הוא תהליך ממוקד ומדיד – תוכלו לראות במו עיניכם את המגמה החיובית המתפתחת.

יש לך שאלה? ניתן להשאיר פרטים בטופס צור קשר וצוות נילס ישמח לחזור אליך.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: