בלוג

איך העסק שלך יכול לסייע לעשרות מיזמים להמשיך לפעול במרץ!

תוך זמן קצר, בתוך הכאוס המוחלט קמו מאות מיזמים שמטרתם היא אחת: לחזק את העורף ואת החיילים באחת התקופות הכי קשות שידענו. היוזמות הללו מדהימות, והן זקוקות למשאבים על מנת להמשיך בפעילות עקבית לאורך זמן. במקביל, יש מאות עסקים ונותני שירות שרוצים ויכולים לסייע . אנחנו כאן על מנת למצוא את איזורי החפיפה בין השניים. 🎯 לעזור לעסקים למפות את המשאבים הקיימים 🎯 להפנות את המשאבים הפנויים של עסקים לטובת חיזוק היוזמות שכבר קמו, 🎯

להמשך קריאה »

האם שיווק במיקור חוץ יעיל יותר לחברות וארגונים?

שיווק הוא תחום דינמי ומשתנה ללא הרף. אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי המובילות משתנות עם מגמות הצרכנים והטכנולוגיה של היום, וזו הסיבה שכל חברה צריכה אסטרטגיית שיווק טובה שמתוכננת היטב ובעלת אבני דרך ויעדים מוגדרים היטב. עם המפה הנכונה, הסיכוי שתגיעו ליעדים שהצבתם לארגון שלכם הרבה יותר גבוה. זה אומר שבעוד רובנו להוטים להתחיל להפעיל את מאמצי השיווק שלנו, אנחנו למעשה צריכים להשקיע בתכנון כדי שלא נבזבז את התקציב והאנרגיות המוגבלות שלנו על הדברים הלא נכונים, וזה

להמשך קריאה »

שיווק בזמן קצר עם תוצאה מהירה

המחקרים בתחום ממשיכים להצביע על עליה משמעותית בהרגלי הצריכה האינטרנטיים של כולנו משנה לשנה, כך שאין ספק שגם כל עסק שמכבד את עצמו חייב להיות נוכח ונגיש במרבית הזירות הדיגיטליות. יחד עם זאת, חשוב לשים לב שעצם הנוכחות ברשת כשלעצמה, ממש לא מבטיחה לנו אפקטיביות או תועלת כלשהי. על מנת שפרסום בדיגיטל יהיה כזה המגדיל את רווחי העסק ומביא למימוש יעדים כלכליים, עלינו להיות יעילים וממוקדים לתוצאות. צמצום משאבים אם ברצונכם להגיע לתוצאות משמעותיות, עליכם

להמשך קריאה »

שיווק דיגיטלי לעסקים גדולים

לאסטרטגיית השיווק בזירה הדיגיטלית ישנה חשיבות מכרעת, בייחוד בתקופה בה האמצעים העומדים לרשותנו ממשיכים ומתחדשים מיום ליום. האתגר הגדול שלנו כבעלי עסקים הוא להישאר רלוונטיים, ובאותו הזמן להצליח להביא תוכן בעל ערך לגולשים איתם אנחנו רוצים ליצור חיבור.  כשמדובר בחברות גדולות בהן הפעילות השוטפת במחלקות השונות של העסק מצריכה לבדה השקעה רבה כל כך, אנחנו נתקלים הרבה פעמים בהזנחה או באי מימוש הפוטנציאל של מערך השיווק הדיגיטלי, בעיקר בשל זמן מוגבל וידע מצומצם בתחום זה.

להמשך קריאה »

מתי כדאי להכניס CMO לעסק שלכם?

בעלי חברות מוצאים את עצמם מול דילמות רבות מדי יום. חלקן הגדול של השאלות העולות, נוגעות לפעולות השיווק והפרסום שכדאי לנקוט בהן למען מינוף העסק. וכאן נכנסת השאלה, מתי כדאי להעביר את השרביט לאיש מקצוע חיצוני? רובנו אוהבים את הביטוי: הכל עניין של טיימינג. בין אם הסטרטאפ שלכם גדל והצוות שלכם התרחב, ובין אם צוות השיווק הפנימי הקיים בחברה לא מגיע לתוצאות הרצויות או עומד מול אתגרים חדשים, כנראה שזה הזמן הנכון גם להכניס איש

להמשך קריאה »

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ב-7 צעדים

הפנמתם כי אנשים מבלים יותר זמן באינטרנט והשכלתם לפנות נתח מתקציבי השיווק של העסק שלכם לזירה הדיגיטלית. מצוין, מאיפה מתחילים? הצעד הראשוני הוא השקעה באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי, כיוון שהיא המפתח להפחתת בזבוז מיותר ומקסום רווחים. אז איך יוצרים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצקה? לפניכם מדריך בסיסי ב-7 צעדים: מחקר וניתוח השלב הראשוני באסטרטגיה נכונה, הוא ניתוח ובדיקה. בתור התחלה, עליכם לברר מי הם המתחרים שלכם. בעולם השיווק הדיגיטלי, כל התכנים פומביים, כך שבכמה לחיצות כפתור, תוכלו

להמשך קריאה »

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: