בלוג

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

שיווק במיקור חוץ, 5 סיבות למה כדאי

https://www.youtube.com/watch?v=kiIWyn_5UjQ   שימוש במיקור חוץ (אאוטסורסינג) חוסך הוצאות וסיכונים ומוכר לנו מתחומי הפיתוח, החשבונות, שירות הלקוחות ותחומים נוספים. אבל, הנושא הופך אטרקטיבי במיוחד כשמדובר בניהול שיווק במיקור חוץ במחיר של מנהל שיווק אחד, (300 אלף משכורת שנתי) תוכל לקבל צוות שלם של מומחי שיווק שכולל על פי הצורך מנהל  שיווק ואסטרטגיה, מעצב, אנימטור,  COPYWRITER, מומחה SEO, ADWORDS, רשתות החברתיות,  ניהול כנסים ותערוכות, יחסי ציבור ועוד. וזה בלי להזכיר את המשרד הפנוי שישמש את העובדים!… שולחן ביליארד…

מערכת CRM – מהמדף או תפורה במיוחד?

מיקור חוץ לשירותי תוכנה, או שירותי תוכנה במיקור חוץ או מיקור חוץ לתוכנה כיום, בעידן בו הלקוח נמצא במרכז וארגונים ובתי עסקים נזקקים לכמה שיותר מידי ונתונים כדי להפוך את הלקוח שלהם ללקוח מרוצה וחוזר, זוהי, באופן טבעי, שעתן היפה של מערכות ה-CRM. עד לפני שנים לא רבות, מערכות כאלה היו דלות למדי בנתונים והמיקוד שלהן היה ממורכז רק באחת מזוויות הראיה של התמונה המלאה (מודול לקוח בלבד, מודול שירות בלבד וכן הלאה), אולם כעת,…

מנהל שיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג), מתי כדאי?

מנהל שיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג), מתי כדאי?

ההחלטה האם להעסיק מנהל שיווק או לשכור את שירותיו של מומחה חיצוני היא החלטה קשה. גיוס פירושו התחייבות, הוצאות קבועות, וכוללת את הסיכון של גיוס אדם לא מתאים למשרה. כאשר מדובר בתפקיד אסטרטגי כמו שיווק, לבחירה הלא נכונה יכולות להיות השלכות לטווח ארוך. ככל שהתפקיד בכיר יותר כך האתגרים וההשלכות. מנגד, האפשרות של מיקור חוץ עלולה לגרום למורכבות ארגונית, קשיים בתקשורת ומחייבת תיאום ציפיות מפורט עם המנהל / ספק כדי להגיע לשיתוף פעולה מוצלח. אנחנו…

תוכנית עסקית – 5 סיבות למה צריכים.

תוכנית עסקית – 5 סיבות למה צריכים.

כמובן שלא כל עסק, מיזם  וחברות הזנק הם דומים, כל אחד ומסלול ההתפתחות שלו. לכן לא כל אחד זקוק באותו מידה לתוכנית עסקית. תוכניות עסקיות יכולות וצריכות להשתנות בהתאם. תכנון מעמיק ומפורט יותר כדאי כאשר אתה לוקח סיכונים גדולים כמו גיוס הון, פתיחת החסכונות, לקיחת הלוואה, כשעוזבים את העבודה כדי לפנות את כל הזמן הדרוש לממש את החלום או כאשר מקבלים תמיכה כספית מהמשפחה. כתיבת תוכנית עסקית פחות מפורטת אפשרית במצבים שבהם לא מגייסים כסף…

כתיבת תוכן שיווקי – תפסיקו לנפח

כמוביל בתחומי, ספק עולמי שמעניק שירותי ייעוץ שיווקי יוצאים מן הכלל, אני מאפשר לקוראים המכובדים שלי וללקוחותיי לקבל מידע פנימי נדיר בנוגע למאמצים ארוכי הטווח הכרוכים ביצירת תוכן שיווקי מנופח, בלה בלה בלה. התעצבנתם? לזה אני קורא שיווק עצל… וזו עלולה להיות בעיה חמורה של המותג שלך. זה בדיוק כמו להגיד – "היי, אני נילס ואני הכי טוב שיש!!!. זה הכול בזכותי, באמת…" שיטת כתיבה תוכן שיווקי הזו מראה בדיוק מי לא מעניין אותך. הלקוח….

Spectronet

  במסגרת העבודה שלנו עם Spectronet עיצבנו 3 קונספטים קרייטיביים חדשים לחברה אותם ישמשו כבסיס לקמפיינים הפרסומיים חדשים של החברה.התהליך התחיל בהבנה והבהרות בנוגע לאסטרטגיית השיווק של החברה ומציאת ערכי הליבה של החברה. לאחר מספר מפגשי סיעור מוחות של הצוות הקרייטיב שכלל את המעצבת, הקופירייטר והיועץ השיווקי העלינו שורה ערוכה של רעיונות וקונספטים: מצחיקים, עצובים, גסים (מדי), מטופשים וחכמים. בסוף חשבנו שאלה המסרים השיווקיים הנכונים לחברה.

Berlin Technologies

  Berlin Technologies השירות: ניהול ושירותי שיווק במיקור חוץ ברלין טכנולוגיות מתמחה באספקת מגוון רחב של ציוד תעשייתי. החברה מלווה מפעלים של חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן תנובה, אוסם, קוקה קולה וחברת החשמל. כצעד ראשון וכבסיס לפעילות השיווקית, בנינו תוכנית ואסטרטגיה שיווקית שהתבססה בין היתר על דאטה מתוך במערכות החברה. כחלק מהמסקנות הבנו שהלקוחות הקיימים אינם מודעים מספיק למגוון המוצרים הרחב שהחברה מספקת ולכן מגבילים את הזמנותיהם לסוגים מסוימים בלבד. לכן הגדרנו בצורה ברורה קטגוריות…

Diva Keren Executives

Diva Keren Executives חברה לאיתור וגיוס בכירים בתחום מדעי החיים. השירות: ניהול ושירותי שיווק במיקור חוץ תהליך של גיוס בכירים הוא תהליך עדין, דיסקרטי ומדויק – והוא קריטי לארגון שמגייס. ההשפעה של מנהל בכיר עשויה להיות קיצונית, לטוב או לרע. לכן חשוב לגייס את האדם הנכון בפעם הראשונה. זו הפילוסופיה של דיוה קרן, חברה לאיתור ולגיוס בכירים שהתמחתה בתחום מדעי החיים. הם לא מפתחים תרופות חדשות ולא משווקים מכשור רפואי מציל חיים – הם מגבשים…

Applied Clean Tech

Applied Clean Tech הירושלמית הופכת את החומרים המוצקים בביוב לחומר גלם שממנו מייצרים נייר – לא רק בארץ, אלא גם בהולנד, במקסיקו, בסקוטלנד, והיד עוד נטויה. כדי לממן יציאה לחו"ל בחרה החברה לגייס כספים באמצעות Equity Crowd Funding (מימון המונים). כדי למשוך את משקיעים המתאימים לחברה יצרנו קמפיין רחב ב-LinkedIn. במקביל, יצרנו הד בפורומים מקצועיים וטיפחנו קשרים עם אנשי מפתח בתעשייה. במסגרת הפרויקט סיפקנו את השירותים הבאים: שדרוג האתר הקיים – כולל תוכן חדש עם…

VegEonline

השירות: בניית תוכנית שיווקית מיזם ששואף להביא לשוק הירקות והפירות הסיטונאי פלטפורמת מסחר B2B אינטרנטי משוכללת שמחברת בין מגדלים לקונים סיטונאים בארץ או בחו"ל. לשם כך פיתחנו תוכנית עסקית שיווקית שקדם לה מחקר שוק רחב בארץ ובחו"ל ובקרב מוסדות בינלאומיים בתחום. בנוסף לתוכנית עסקית סיפקנו תוכנית שיווקית מורחבת. עודד ברי, מנכ"ל: "אני מודה לך על התוכנית העסקית המרשימה שכתבת עבור vegEonline. חקרת את השוק לעומק והבנת איפה נמצאות ההזדמנויות ומה הסיכונים. הוספת תקציב כקובץ אקסל…