הדרך היחידה לנצח את התחרות היא להפסיק לנסות לנצח את התחרות.

חברות עוסקות מאז ומעולם בתחרות ראש בראש בחיפוש אחר צמיחה מתמשכת ורווחיות.
הן נלחמות על יתרון תחרותי, נאבקות על נתח השוק ועל בידול.

שיווק מונע ייעוד עוסק בחדשנות ערכית.

ומתן ערך אמיתי הוא היסוד להצלחה עסקית ושיווקית.

במקום להתמקד בלנצח בתחרות ולהיכנס ללופ בלתי פוסק של מלחמות מחירים (האוקיאנוס האדום) , כשפועלים מתוך ייעוד, התחרות הופכת ללא רלוונטית והפוקוס נע לכיוון יצירת ערך רב יותר ללקוחות ובעלי העניין. (האוקיאנוס הכחול).

למי אתם צריכים להוסיף ערך רב יותר? 

1.  ערכו רשימה של כל בעלי העניין (לקוחות, עובדים, ספקים, משקיעים, קהילה, סביבה וכו '….

2. שאלו את השאלות הבאות עבור כל אחד מבעלי העניין :

  • אילו אלמנטים במוצר או בשירות שלך נלקחים כמובנים מאליהם?
  • אילו אלמנטים במוצר או בשירות שלך ניתן לצמצם למינימום?
  • אילו אלמנטים במוצר או בשירות שלך צריכים להינתן ברמה הרבה יותר גבוהה מהנפוץ בענף שלך?
  • מה אתה יכול להציע במוצר או בשירות שלך שהוא חדשני ולא קיים?

אתה יכול להסתכל על חברות חדשניות עם מוצרים משלימים לקבלת השראה: 

דמיין בית קולנוע עם שירות בייביסטר, או אולם קולנוע עם בר בו תוכלו להזמין בירה וכמה חטיפים בזמן הצפייה בסרט.

בית מלון המנוהל על ידי בני נוער בסיכון כדי להעניק להם ניסיון בעבודה.

חנות אופנה שיש בה מסלול הליכה שהופך כל לקוח למודל אופנה או הוספת שירות תיקונים בחינם לבגדים שנקנו בחנות שלך.

חנות ספורט שמצ'פרת את הלקוחות שמגיעים לייעדים שלהם: הצלחתם להוריד את ה5 ק"ג שרציתם להוריד? בואו תחליפו מכנסיים למידה קטנה יותר ב ח י נ ם !

שירות מוניות עם קומיקאים, מדריכים מקומיים או עובדים סוציאליים כנהגים.

הגדרת ייעוד ברורה עבור החברה שלך חשובה להפליא.
ייעוד ברור בחיים ובעסקים יגרום לך להתרגש, יכניס מוטיבציה והתלהבות לעשייה.

כמו מגדלור, זה לא רק יראה לך את הדרך אלא גם ימשוך לקוחות שמתחברים למותג שלך.
והתשוקה שלך מדבקת (לא בצחוק, מוכח מדעית!)

מותגים עם תשוקה הם בלתי ניתנים לעצירה.  

מתרגשים כמונו? מצויין. בדיוק בשבילכם הכנו מדריך בחינם.

ניתן להוריד אותו ללא התחייבות, בלחיצה ממש כאן.

 

 

 

 

נילס קרמר,
הבעלים של חברת humanbrands.marketing

רוצים לדבר? צרו קשר.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: