קידום עסקים בגוגל מפות

 

כל עסק יכול לקדם את האתר שלו בגוגל בחינם, קידום אתר במנועי חיפוש נקרא קידום אתרים אורגני. אך האם כל עסק יכול לקדם את עצמו במפות של גוגל? התשובה היא כן ובחינם, בין אם זה עסק קיים כחנות, שניתן להגיע אליה פיזית ובין אם זהו עסק הנותן שירותים ללא חנות פיזית. בנוסף, גוגל מפות מציע לעסקים קטנים ללא תקציב, לבנות אתר פשוט בחינם בעת פתיחת העמוד העסקי. זהו יתרון עצום לשיווק עסקים.

 

בניית אתר של GMB

קידום אתרים בגוגל מפות - בניית אתר
צוות נילס יקדם לך את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל וגוגל מיי ביזנס, בניית אתר בגוגל מפות

 

מדוע פתיחת עמוד עסקי בגוגל מפות חשובה לעסק שלך?

הוותיקים שביננו כנראה זוכרים את התקופה שבה גוגל השתמש בצד שמאל של תוצאות החיפוש למודעות קידום ממומן – PPC. ימים אלו חלפו ובגוגל החליטו לפרסם במיקום זה עסקים, אושיות, מדינות, מותגים וכל מידע נוסף הרלוונטי לגולש על פי שימוש בבינה מלאכותית המתאימה תכנים לגולש. פרסום זה נקרא "גרף ידע" ותופס מקום נכבד בעמוד ואת עין הגולש, ולכן כל עסק רוצה להופיע על חצי עמוד בקידום העסק שלו כדי לתפוס את תשומת ליבו של הגולש.

 

הצגת "גרף ידע" לצד תוצאות החיפוש בגוגל

קידום אתרים בגוגל מפות הנקר גם גוגל מיי ביזנס
צוות נילס יקדם לך את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל וגוגל מיי ביזנס

 

 פרסום פוסטים בדף העסקי כאסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית מומלצת בעמוד העסקי של גוגל מורכבת מפרסום פוסטים, מוצרים, מבצעים, תמונות ואירועים מיוחדים באופן קבוע. פרסום מבצע על מוצר בעמוד העסקי של גוגל, יוכל לגרום לגוגל לתת לעמוד שלך עדיפות ולהציג אותו לגולש. זאת בהנחה שהבוטים ימצאו את הפוסט כרלוונטי לאותו גולש, החיפוש שעשה בגוגל, היסטוריית גלישה ותחומי העניין שלו.

 

אם אתה לא נמצא על המפה של גוגל משמע אתה לא קיים

זו לא קלישאה, בתובנות של הדף העסקי בגוגל מפות, ניתן לראות תוצאות של כמות הגולשים אשר נחשפים לעמוד העסקי שלך על ידי חיפוש רחב של מילות מפתח. בנוסף, ניתן לראות אילו ביטויים הביאו את החשיפה של העמוד העסקי, בין אם זה במנועי החיפוש ובין אם זה בחיפוש ישיר במפות גוגל. אם אין לך עמוד עסקי? העסק שלך לא יוצג בגרף הידע, פשוט מאוד.

חשיפות בתוצאות מנועי החיפוש של גוגל
תובנות לחשיפות האתר בגוגל מפות

כמו כל פעולה לקידום אתרים בגוגל, לא מספיק לפתוח עמוד עסקי בגוגל מיי ביזנס, אלא יש עולם שלם של אסטרטגיה שיווקית לקידום העסק שלך בפלטפורמה זו. רוצה לדעת עוד על קידום עסקים בגוגל? צור קשר, בצוות נילס מומחים בתחום הקידום אשר ישמחו לתת מענה.

 

 

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: