שיווק דיגיטלי תחזית לשנת 2021

עולם השיווק נערך לשנה החדשה: תחזיות לשנת 2021 שכדאי להכיר

 

פרק 1: אירועים ווירטואליים בשנת 2021

בשנת 2020 כשלו כל התחזיות של המומחים בכל תחום אפשרי, על כן כל ניסיון לחזות את ההתפתחויות הצפויות בעולמות השיווק עשוי להיראות יומרני ולא מציאותי. אך כמומחי שיווק, הידע והניסיון שלנו הם כל מה שיש לנו וחשוב לעשות בהם שימוש מקצועי נבון שעשוי להועיל.

1) אנשי שיווק יתכננו אירועים א-סינכרוניים שיתחברו בהתאמה למשפך השיווקי (Funnel)

במהלך 2020 נרשמה התפוצצות של אירועים ווירטואליים בעת שאנשי שיווק התאימו את עצמם לעולם שהשתנה. רבים סבורים שנוצרה כבר רוויה בתחום זה, אך בשנת 2021 יהיה מקום לאירועים מסוג זה גם לאחר שהאירועים הפיזיים יתחדשו. דמיינו לדוגמה אירוע ווירטואלי שמתקיים ברציפות 24/7. הלקוחות מצטרפים לאירוע לאחר שהם מבצעים את הצעדים הנכונים במשפך שלך והם יוצרים עמו מעורבות באמצעות מגוון כלים.

לדוגמה חיבור בין נטפליקס לסלאק. הם יוכלו לצפות בסרטוני ווידיאו על פי דרישה, לצפות בתכני ווידיאו חי המוזרמים באתר ולהשתלב בקהילה של משתמשים ואוהדים שייצרו ביחד מקום ייחודי המחבר ביניהם. הלקוחות הפוטנציאליים ילמדו אודות הפתרונות שלך ואחרי שיצפו בסרטוני ווידיאו וישוחחו בצ'אט עם משתתפים אחרים הם יקבלו גישה ישירה למנהלי המוצר של החברה. זהו אירוע ווירטואלי שכדאי להשתתף בו.

2) שיווק קהילתי יחליף שיווק מבוסס אירועים

תם העידן שבו אירוע תעשייתי גדול היווה את העוגן המרכזי של מאמצי השיווק בחברה. במהלך השנה הפכו הכנסים השנתיים הגדולים לווירטואליים לאור המגפה, אך כאמור, מארגני האירועים יגלו שהתיאבון של המשתתפים לאירועים מסוג זה גווע. שנת 2021 תתאפיין באירועים אינטימיים יותר ממוקדי נושא. מומחים בעלי ידע מוכח בעולמות הדיגיטל שיהיו מוכנים לשתפו, יהפכו למובילים משפיעים של קהילות ווירטואליות ויזכו להערכה רבה. חברות צריכות להיערך כדי להיות תורמות פעילות ולתרום לשיחה ידע מעשי ממוקד ורב ערך.

3) עסקים ימצאו דרכים חדשות לעודד חיבורים מקוונים

עוצמתם של העולם הווירטואלי והעולם הדיגיטלי תימשך ללא ספק בשנת 2021 ומעבר לה. כאמור, חברות רבות העבירו את האירוע השנתי שלהן למתכונת ווירטואלית אך רבות מהן לא הצליחו בכך שכן הן ניסו לשכפל את החוויה במודל מיושן. הדבר הניב הצפה של אירועים ווירטואליים ורבים מהמשתתפים חוו 'עייפות זום'.

מנהלי השיווק והמרקום בחברות רבות שוברים את הראש בשאלה כיצד להתמודד בשוק האירועים הווירטואליים הצפוף הזה ולבלוט על פני שאר השחקנים? התשובה הכמעט וודאית היא קהילות מקוונות. ומעבר לזה, כיצד ליצור מעורבות של המשתתפים לפני האירוע, במהלכו ואחריו? בחשיבה על אירוע כזה, עלינו למצוא דרכים ליצור מעורבות עמוקה יותר של הקהלים שלנו ולבנות קשרים ותיוגים עמוקים יותר בין החברה לבין לקוחותיה. כבר במהלך שנת 2020 ראינו ביקוש למעורבות כזו וללא ספק זו תהיה מגמה מרכזית בשנת 2021.

4) האינטראקטיביות שהובטחה בעשורים האחרונים תהפוך לקריטית בשנת 2021

למרות ההתלהבות הראשונית מאירועים ווירטואליים, אנשים מתעניינים בדיונים ובפנלים שבמסגרתם יוכלו לשאול שאלות, להשתתף באופן פעיל ולתרום מהידע שלהם. באירועים פיזיים לא ניתן לעשות זאת, אך באירועים ווירטואליים הדבר ניתן לביצוע. האינטראקטיביות שהובטחה לא פעם בעשורים האחרונים תהפוך לקריטית בשנת 2021 ואירועים רבים יממשו אותה כפי שהמשתתפים מצפים.

רוצים ששיווק העסק שלכם יעלה מדרגה ב2021? צרו קשר, נשמח לשוחח.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: