אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית על קצה המזלג

מי שלא מתכנן את הדרך והיעדים, שלא יתפלא אם הוא מגיע לשום מקום.
כולם עושים שיווק בדיגיטל, כולם מפנים משאבים לשיווק עתיר תקציבים בערוצי המדיה, אבל האם עצרתם לחשוב פעם אחת, מה היעדים הדיגיטליים שלכם, ובאיזו אסטרטגיה תפעלו כדי להשיג אותם?

תהליכים אסטרטגיים:

מיקרו אסטרטגיה – "מיקרוטגיה"

ריבוי כלים וממשקים, אין סוף אפשרויות, ים של תוכן, כולנו חולמים להגיע אל ליבו של הגולש המצוי ולשבות את לבו, לא פעם שמעתי לקוחות, שהגיעו אליי ואמרו לי, "עזוב, צריך להחליף אתר הוא לא ממיר", "עזוב צריך תוכן אחר, זה לא עובד… ועוד "פלסטרים" לפתרונות מידיים, שלא בטוח בכלל שהם הבעיה שתביא לכם את הפתרון.

ולמה אני אומר את זה?! מכיוון שפעמים רבות, הלקוח, אולי במקרה הזה אתם, נמצאים במלחמה יומיומית על הקיום, על הלקוח הבא שלכם, וכשאתם נמצאים במלחמה, אין לכם זמן להרים את הראש ולהתחיל עכשיו לתכנן, איך לפצל את דיוויזיית פייסבוק שלכם, ליחידות קומנדו, ולתת ארטילריית חיפוי עם תותחים אורגניים. אתם יכולים להשקיע הרבה מאד כסף בגוגל או בפייסבוק או בכל מדיה פופולרית אחרת, אבל אם זה לא עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלכם, מחר תשאלו את עצמכם שוב את אותן שאלות!

לנוחיותכם, ניתן להיכנס לכל אחד ממוצרי האסטרטגיה השיווקית שאנו מציעים ולהתרשם כיצד ניתן לתכנן את המפה לפני שיוצאים לדרך, ואם כבר יצאנו לדרך… כי בינינו למי יש זמן לעצור ולתכנן עכשיו, חשוב להחליט על אסטרטגיה אחת לפחות שניתן ליישם אותה באופן יחסית מהיר, לאן אנחנו רוצים להגיע ומהם הכלים הכי נחוצים לנו כרגע.

אצלנו בצוות נילס יודעים לשאול את השאלות הנכונות כדי לעשות לכם סדר, לחשוב יחד איתכם מה אתם רוצים להגיד לקהל שלכם, מה הקהל שלכם מעוניין לשמוע, מהי הדרך הנכונה ביותר להגיד את זה ומתי, ואיך למדוד שזה באמת עובד.

באמצעות מספר שיטות שפתחנו, אנחנו מתייחסים לארבעה תחומים עיקריים, שנקראים 'תמהיל השיווק' או 'ארבעת ה- P's שהם מוצר, מחיר, מיקום, קידום מכירות. אנחנו שמים דגש גדול על חווית הלקוח והבנה עמוקה של ה- Brand Drivers בשלבים השונים של תהליך מכירה. נעבוד יחד בשיתוף פעולה צמוד ואינטנסיבי, מזיהוי נקודות החולשה ועד ליצירת הפתרון המעשי והשגת התוצאות.

מעוניין להבטיח שהחברה תשיג את יעדיה העסקיים? צור עמנו קשר עכשיו ונתחיל לעבוד על האסטרטגיה השיווקית שלך.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: