חברת שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי בכל הכוח!

אם היינו זקוקים לעוד הוכחה (ולא בטוח שהיינו), מאז פרצה מגפת הקורונה העולמית לחיינו זה כבר ברור לכל: כולם עברו להתמקד בדיגיטל, ומי שלא עבר – נעלם או יעלם. כל בעלי העסקים מכל התחומים, גם הותיקים ביותר, הבינו על בשרם, שכל מה שראינו כמובן מאליו – איננו עוד. גם אחרי שחזרנו, לכאורה, לשגרה המבורכת, שינויים מהותיים בעולמות השיווק כבר הוטמעו ולא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור, אחרי שאנשי המקצוע והחברות הפנימו את היתרונות והאפשרויות שהרשתות החברתיות טומנות ואת ההתייעלות שמציע שיווק עסקים באינטרנט למען התפוקה ורווחי העסק.

חשבו על יום רגיל בחייכם, כמה זמן אתם מעבירים בשימוש במכשיר הסלולרי שלכם ובמחשב? המון, ובואו נאמר שמרביתו ממש לא נגזל עבור קיום שיחות טלפון רגילות. בכל דקה בה אתם גוללים פיד כזה או אחר, גם כשאתם לא שמים לב, אתם נחשפים לכמויות של תוכן שיווקי המשפיע (או פחות משפיע) עליכם כצרכנים.
היום כבר לא מספיק שיש לכם אתר או שאתם דואגים לשתף מידי פעם פוסט ברשתות החברתיות ויש לכך שלל סיבות, כאשר החשובות שבהן: העין שלנו כצרכני תוכן התחדדה – כולנו יכולים לזהות מתי התוכן מזלזל בנו, מתי העיצוב לא נבון מספיק, וכבר בתת מודע להחליט על סמך אלו, את דעתינו על מקצועיות העסק או במקרה הרע עבור המפרסם – לדלג לחלוטין על פרסומו. הסיבה השנייה, היא שמנועי החיפוש והרשתות החברתיות כמו פייסבוק ונגזרותיה בפרט, משנות את האלגוריתם מעת לעת ומקשות על העסקים את החשיפה.

לצערנו, הרבה מאוד עסקים נהדרים עם מוצרים נפלאים ואיכותיים, עדיין לא שידרגו את הנראות שלהם או מיקדו את החשיפה שלהם בצורה מקצועית, מה שגורם להם לתסכול ולתחושה שהם נשארו בחוץ, בעוד הם מאבדים נתח גדול מקהל היעד שלהם. בין אם התוכן לא מספיק טוב ובין אם פרסום המבצעים או המוצרים החדשים לא מגיע ליעדו ונבלע בין הפרסומים באתרים ובקהילות, העסק מפסיד.

אם כך, למי מתאים שיווק דיגיטלי? למי שמעוניין לקחת את העסק שלו קדימה. למי שמבין שעליו להצטרף לשינוי ולנצח אותו. חשבו על זה ככה, אם הילד שלכם לא חש בטוב, כנראה תרצו שרופא יבדוק אותו ולא תנסו לנחש את מצבו הבריאותי ולטפל בו בעצמכם. אם תוזמנו למשפט, כנראה תיקחו עורך דין בתחום ההתמחות המתאים, וזה נכון גם לתחום הבילויים – אם תגיעו למסעדת שף, ודאי לא תרצו לשמוע שהשכן מלמטה היה זה שהכין את הסעודה.

עולם השיווק הדיגיטלי הוא יקום שלם עם חוקים אחרים ועל מנת להצליח בו נדרשים נסיון, ידע נרחב והבנה מעמיקה, יחד עם התעדכנות בלתי פוסקת בחידושים המהירים בתחום, ולכן חברת שיווק דיגיטלי המשלבת מומחים בתחומם יכולה להביא אסטרטגיה ופעילות יעילה שבעלי העסקים לא יכולים לבצע בעצמם עבור העסק שלהם.

זה נכון שכל אדם יכול לפתוח פייסבוק, או לכתוב כמה משפטים לפוסט או אתר, אבל הרבה פעמים שם זה מסתכם. תתפלאו לשמוע איזה נזק תדמיתי עלול להיגרם בשל שיווק שגוי או כמה לקוחות אתם מפספסים עם טרגוט לקוי.

במידה ואתם מעוניינים למנף את העסק שלכם, אבל תוהים איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי שתתאים לכם, כדאי שתשימו דגש על חיפוש חברה שיש באפשרותה להציע לכם חממה מלאה ושתדאג להתאים לכם חבילה הנכונה לעסק שלכם. מקום אחד המלכד מומחים מעולמות האסטרטגיה שיווקית, תקשורת שיוקית, מיקור חוץ, בניית אתרים או דפי נחיתה, קידום אתרים, ניהול עמודים, עיצוב וכתיבת תוכן, יכול להציע לכם מה הכי נכון לעסק שלכם מתוך הארסנל המלא – שהרי חשוב להפנים שלא כל עסק זקוק לאותה תוכנית פעולה.


צוות נילס מורכב מבעלי מקצוע עם נסיון רב – וכיוון שכל אחד מומחה בתחומו ומקדיש את כל זמנו לנושא, באפשרותכם לבחור כיצד להתקדם ועם מי נכון לכם לצאת לדרך. ואיך תדעו שזה עובד? באמצעות מדדים והצבת הגדרות היעדים מראש, תוכלו לעקוב בשקיפות מלאה על המגמה ולראות את הזינוק בעצמכם – הכל מוכח במספרים.

אנחנו ממליצים לכם לחקור ולבדוק – בדיוק כפי שאתם עושים עם כל שירות של בעל מקצוע אחר: האם יש כימיה, האם יש אמון, האם אתם מרגישים מובנים. דגש נוסף שיש לתת עליו את הדעת – יש לבחור בחברה המאפשרת בחירה בין חבילות ולא מחייבת אתכם בשירות כוללני קבוע. בצוות נילס תוכלו להתאים חבילה במדויקת לעסק שלכם ולצרכיו. רוצים למנף את העסק בזירה הדיגיטלית ועדיין לא בטוחים איך? השאירו פרטים ונשמח לשוחח.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: