כיצד להימנע מטעויות נפוצות בשיווק דיגיטלי

עולם השיווק הדיגיטלי מעניק הרבה מאוד אפשרויות ויש הרבה יותר מדרך אחת להתבלט בו. זו לא קלישאה שבמרחב האינטרנטי יש המון מקום ליצירתיות, ייחודיות וחשיבה מחוץ לקופסא – אך כדי לשבור את הגבולות, כמו בכל דבר, עלינו קודם כל להכיר בהם. למרות שיש הרבה יותר ממסלול נכון אחד, בכל זאת יש כמה שגיאות שלא כדאי לכם לעשות בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי של העסק שלכם. אספנו עבורכם כמה מהטעויות הנפוצות:

האסטרטגיה שלכם לא ברורה
אם אין לכם מטרה, או שהמטרות שהגדרתם אינן ברורות גם לכם, תתקשו לעקוב אחרי יעילות הפעילות שלכם ותתרחקו מהיעד אליו אתם רוצים להגיע. יציאה לדרך לפני שיש לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ברורה עלולה להביא לבזבוז זמן, כסף ואנרגיה. אבל אף פעם לא מאוחר מדי, התחילו לבנות אסטרטגיה באמצעות הגדרות מדויקות של הקהל שלכם והיעדים שלכם. הגיעו להבנה מעמיקה של הפעולות הנדרשות בכדי להשיג את המטרות הרצויות טרם תצאו לדרך.

האתר שלכם לא משרת אתכם
יכול להיות שהאתר שלכם יפה וצבעוני, וזה מצוין, אבל זה לא הכל. בדקו: האם בכל דף יש קריאה לפעולה? האם דפי הנחיתה שלכם מותאמים היטב? האם המבצעים שלכם מוצגים בחזית? אתר המותג שלכם חייב להיות אינפורמטיבי, נגיש ומזמין כדי שתוכלו להשיג לידים איכותיים.

שכחתם שהרוב גולשים מהנייד
האתר שלכם נראה נפלא והתכנים בו רלוונטיים ואפקטיבים? זו הדרך הנכונה. אבל אסור לשכוח לבצע אופטימיזציה גם עבור משתמשי המובייל. אל תשכחו שכמחצית מהגולשים ואף יותר, צורכים את התכנים שלכם דרך הסלולרי. הנראות, זמן הטעינה ועיצוב האתר חייבים להיות מותאמים גם לצפייה בנייד אחרת תפספסו הרבה משתמשים פוטנציאליים.

עדיין אין לכם בלוג?
זה נכון שהמטרה העיקרית של העסק שלכם היא למכור, אבל כדי שהגולשים ירצו לרכוש את המוצרים שלכם, עליכם לבסס את עצמכם כקול שהם יכולים לסמוך עליו. שימוש בבלוג מאפשר יציקת תכנים מקצועיים שיסייעו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם, ויביאו אותם בדיוק למקום אליו אתם רוצים שיגיעו. שנו את התפיסה שלכם והפנימו שכל עמוד בבלוג משלכם מעניק ערך מוסף ומהווה דף נוסף שיכול להוביל לאתר שלכם – מה שאומר שאתר העסק יופיע יותר בתוצאות החיפוש של Google.

הלו, אתם לא לבד פה
המרחב הדיגיטלי שופע תחרות, וככל הנראה יש לא מעט עסקים המעניקים שירותים דומים לזה שמציע העסק שלכם. אל תשכחו את המתחרים שלכם, להפך. בדקו מה הם מציעים וגלו מה מייחד את המותג שלכם כך שתוכלו להשתמש במידע הזה ולהדגיש באמצעותו את היתרונות שלכם על פני האחרים.

מזניחים את המדיה החברתית
גם אם יש לכם אתר פרודוקטיבי, זה לא אומר שתוכלו להתחמק מהשקעה במדיות החברתית. עולמות הסושיאל מאפשרים להפוך לידים ללקוחות, והתוכן שלכם חייב להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים, שמרביתם מבלים את זמנם דווקא ברשתות החברתיות.

מתי בפעם האחרונה הצעתם הנחה?
חשבו על עצמכם כצרכנים. כמה פעמים יצא שבחרתם בהוצאה לא מתוכננת אך ורק בגלל מבצע משתלם? קודי קופון מקוונים או הצעות לזמן מוגבל יקפיצו את האתר שלך ויביאו לידים רעננים. קדמו מבצעים והנחות מידי פעם. הלקוח הפוטנציאלי צריך להרגיש שהוא עומד מול הזדמנות שלא תחזור.

אתם לא עוקבים אחרי הלידים שלכם
לא מספיק לשחרר קמפיינים לאוויר, קריאייטיבים ככל שיהיו. לידים מקוונים יכולים להגיע ממגוון מקורות ועליכם לדעת איזה מהם מניב עבורכם את הלידים האיכותיים ביותר, ואיזה מהם אולי צובר אותם אבל מדובר בלידים שאינם רלוונטיים. האם אתם דואגים למענה לשאלות, ושמים לב לפניות בזמן אמת? עקבו אחר הלידים כך שתוכלו גם להתאים ולדייק את האסטרטגיה שלכם מעת לעת, וגם כדי שלא יפלו בין הכסאות.

צריכים עזרה? יש לכם שאלה? צרו קשר

צוות נילס ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויעזור לכם להימנע מטעויות בשיווק דיגיטלי.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: