פרסום בגוגל – כל הכלים הנחוצים

אם נבדוק את הדבר לעומק, נגלה, כי, כיום, רוב פעילות הרשת הפרטית והעסקית שלנו נוגעת או עוברת, ברמה זו או אחרת, דרך גוגל ומוצריה: אנחנו משתמשים בחשבון Gmail, מחפשים במנוע החיפוש של גוגל (הלוקאלי או הבינ"ל), משתמשים במפות גוגל וכד'. (אגב, למי שבטוח שהוא הצליח להתחמק מהמונופול של גוגל על ידי כך שהוא איננו משתמש בשירותים שהזכרנו, מומלץ להפסיק גם להשתמש בדפדפן הכרום, כי אף הוא שייך לגוגל J).

פרסום בגוגל – האם זה מסובך כמו שזה נשמע?

כאשר הכל עובר דרך גוגל, באופן טבעי והגיוני, גם תחום הפרסום העסקי, יעבור לטריטוריה שלה. אמנם, פרסום בגוגל עלול להיראות מסובך בתחילה, למי שאיננו מתמצא בתחום, אבל כאשר מבינים את העיקרון ומכירים את הכלים הנכונים הנחוצים לכם, גוגל על כל הכלים והפלטפורמות שהיא מציעה, נחשבת לכלי פרסום רציני וחזק, למעשה, לכלי הפרסומי העצמתי ביותר הקיים כיום.

איזה כלים גוגל מעמידה לרשותנו?

הנה כמה מהכלים הבולטים והשימושיים ביותר, שיסייעו לכם בעת פרסום בגוגל:

  • Google AdWordsאנחנו מניחים שאין צורך להציג את הכלי הנפוץ והיעיל ביותר של גוגל, אשר מאפשר לכם להעלות מודעות וליצור קמפיינים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ואצל שותפותיה. תכונותיו והתוספים הנילווים אליו מתפתחים ומתרבים כל הזמן ומיום ליום הוא מאפשר למשתמשים בו פעולות רבות יותר (כמו CallOut Extension, Ads Customizers, Dynamic Remarketing) ומציג להם נתונים וסטטיסטיקות רבים יותר (למשל, Demographic Tab).
  • Google AdSenseלעיתים, בשל שיתוף הפעולה ביניהם, רבים מתבלבלים בינו לבין Google AdWords. כלי זה מאפשר למפרסמי מודעות Google AdWords להציג אותן באתרים, אשר להם משלמת גוגל על בסיס הקלקות או על בסיס הופעה, תלוי בסוג המודעה. הכלי נחשב לכלי משלים ל- Google AdWords ופותח בפני המשתמשים בו אפשרויות פרסום נוספות על מנוע החיפוש.
  • Google Keyword Plannerמחקר מילות מפתח נחשב לאחת מהפעולות הבסיסיות שמוטל עליכם לבצע, בין אם אתם מקדמים אתר במנוע החיפוש באופן אורגני ובין אם אתם מפרסמים בתשלום. מתכנן מילות המפתח של גוגל, אשר עובד יחד עם Google AdWords, נותן לכם תמונה מקיפה על מילות המפתח הרלוונטיות לכם, עם נתונים כמו רמת התחרותיות של המילה, התעבורה המשוערת עבורה, מחיר ממוצע להקלקה וכן הלאה.
  • Google Trendsכלי משלים ל- Google Keyword Planner, מאחר והוא מאפשר לנו לקבל נתונים על פופולאריות של מילות מפתח שונות לאורך ציר זמן, גם באופן גלובאלי וגם באופן הספציפי למדינה מסוימת.

הערה קטנה לסיום

גוגל מציעה כלים ברמות עבודה שונות, ביניהם כלים מתקדמים יותר, למשל, כלים לבדיקת הנתונים המובנים וסימונם, אשר מיועדים לעבודה ברמה מתקדמת יותר. הפעם, בחרנו לעסוק בכלים הבסיסיים ביותר, אלה שכל בעל אתר, גם אם הוא איננו עוסק בקידום אתרים למחייתו, צריך להכיר. אבל משתלם להכיר וללמוד להפעיל כלים רבים ככל שניתן, כי אין ספק כי פרסום בגוגל הוא הדרך הנכונה לקבל את החשיפה המתאימה.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: