שיווק באינטרנט: 6 סיבות לשיווק דיגיטלי

זה כבר לא חדש, וברור לכל, שעולם הצרכנות השתנה לגמרי. הרגלי הקניות שלנו השתנו לחלוטין, וכנגזרת ישירה מכך – השיווק הקלאסי "של פעם", בגישתו הלא מקוונת – אינו יעיל כמו בעבר.

שיווק טוב, ככלל, הוא כזה המצליח ליצור חיבור אמיתי עם קהל הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלך, בזמן הנכון ובמקום הנכון. וכיום, המקום הכי נכון – הוא העולם הדיגיטלי. זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל באופן מפתיע, למרות שברור לכל בית עסק מה כוחם של הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש – אנחנו עדיין רואים עסקים שלא מנצלים מספיק את יתרונות השיווק הדיגיטלי.

כל מותג יניב פרי אם ידע לפצח באיזו זירה דיגיטלית עליו להראות נוכחות מירבית וכיצד עליו לטפל באתר, בהופעה במנועי חיפוש, במדיות החברתית ובאסטרטגיית הפרסום הכללית ברחבי הרשת. לשיווק הדיגיטלי 6 יתרונות עיקריים:

  1. מיקוד: אחד היתרונות המובהקים של השיווק הדיגיטלי, נוגע לאפשרות לצמצם את המשאבים והאנרגיות שלכם רק בלקוחות הפוטנציאליים שסביר שירכשו את המוצר שלכם. בניגוד לשיטות שיווק ופרסום אחרות, בהן החשיפה היא לרוב כללית, בשיווק הדיגיטלי ניתן לפצח מיהם הקהלים הרלוונטים ולצבוע אותם כאלו שיחשפו לתכנים שלכם.
  2. חסכון: נכון שפרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות או הדפסות פליירים וטלפונים ללקוחות לא נעלמו מהעולם לגמרי, אבל מעבר לכך שכוחן יורד מעת לעת – שיווק בדיגיטל הוא חסכוני יותר. לא משנה איך תסכלו על זה, אפשרויות הפרסום בדיגיטל מגוונות יותר, וכלכליות יותר. ניתן להרכיב אסטרטגיות שונות, ולנהל מערך שיווקי בתקציבים שונים – בהתאמה.
  3. תחרות: דווקא בשל העובדה שכל בתי העסקים מבינים את חשיבות הנוכחות הדיגיטלית, ריבוי המותגים מאפשר תחרות חופשית יותר. במגרש השעשועים הדיגיטלי, בתי עסק גדולים מאבדים חלק מהיתרון שלהם, מה שמאפשר גם לעסקים הקטנים יותר להיראות – לעומת יכולותיהם במרחב החיצוני.
  4. מדידה: בכל פעולה עסקית, ובייחוד כזו שאמורה להניב תשואות ועולה כסף – אנחנו קודם כל רוצים לראות שהיא משתלמת לנו. כדי שתוכלו לדעת שהחברה הדיגיטלית שבחרתם למנף את העסק שלכם אכן מבצעת פעולות מתגמלות ומכניסות רווחים, ובך תוודאו שאתם לא זורקים את כספכם לחינם – עליכם לבקש הוכחות. בניגוד לשיווק מסוג אחר, השיווק הדיגיטלי ניתן למדידה ברורה, ומאפשר בחינה של כל פעולה ואת התועלת ממנה באמצעות שימוש קבוע במאגר נתונים ושקיפות מלאה שוטפת.
  5. דינמיות: בכל תחום קריאייטיבי, יש להישאר פתוחים לשינויים. ניסוי וטעייה הם חלק אינטגרלי בהליך חיפוש קהלי יעד ובניית אסטרטגיה לעסק. בניגוד לשיווק חיצוני, בדיגיטל קל יותר להתאים ולשנות אסטרטגיית שיווק. ניתן להתאים קמפיינים, מודעות, עיצובים וסוגי תוכן מעת לעת בהתאמה לצרכים המתגלים – עוד כשהם רצים באוויר. ניתן לבחון מה עובד יותר ומה פחות – ולשפר את המהלכים בכמה לחיצות כפתור בלבד.
  6. איכות: באמצעות אסטרטגיה מקצועית ונכונה לעסק שלך, השיווק הדיגיטלי יכול לשפר פלאים את איכות הלידים שלך, כך שזיהוי נכון של קהל היעד ושל הרשתות בהן הוא גולש יביא לעלייה משמעותית במספר הלקוחות.

בלחיצת כפתור אחת ניתן להשאיר פרטים ולהתחיל את תהליך השיווק הדיגיטלי לעסק שלך.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: