הגדלת המעורבות במדיה

5 טריגרים איך להגדיל מכירות בשיווק דיגיטלי

5 טריגרים פסיכולוגיים המעלים את יעילות הפרסום ברשתות החברתיות.

יצא לכם להעלות תוכן למדיה החברתית ולא היו תגובות או לייקים? זה בסדר כשזה קורה בפייסבוק הפרטי שלכם על פוסט של כוס יין בשקיעה, אבל זה בהחלט צריך להטריד אתכם כאשר הפוסט הינו תוכן הנכתב במיוחד לצורך שיווק דיגיטלי, לקידום ברשתות החברתיות, ומיועד להגדלת מעורבות/מכירות. במקרה זה תרצו להביא את הגולשים להשלמת יעדים אותם תגדירו מראש, לא משנה אם היעד הוא הגדלת קהל לעמוד העסקי, צפיות בווידאו, מעורבות בפוסט, יצירת קשר או ביצוע רכישה, ההחלטה "להקליק על הכפתור הירוק" היא לא רציונלית.

להלן רשימת הטריגרים הכי נפוצים בפרסום ברשתות החברתיות:
  1. תוצאה:
    פרסום תמונות של לפני ואחרי. אבל לא רק! העיקר – להציג בצורה מאוד ברורה את ההבדל או השינוי שהמוצר או השירות שלכם יכול לעשות.
  2. פחד:
    לעיתים אנחנו פוחדים יותר שיקרה משהו רע, מאשר רוצים שיקרה משהו טוב. הדוגמה הקלאסית לכך הם הפרסומים של חברות ביטוח. אפשר לספר ללקוחות איך השירות יוכל להגן עליהם מפני בזבוז הכסף או הזמן היקר שלהם, איך זה נותן להם "ראש שקט". פעמים רבות זה הרבה יותר יעיל מאשר לחזור בפעם ה1000 על יתרונות המוצר. הפחדה… כבר אמרנו?
  3. דיוק:
    כל רכב הוא בפרסום ממוצע "אמין, חסכוני ועוצמתי" וכל בגד ספורט "נושם, מתאים לעור רגיש ונראה טוב". מכיוון שכולם מבטיחים בדיוק את אותן התועלות, הצרכן הממוצע פעמים רבות לא מאמין לאף אחד, כי אין לו באמת כלים להשוות ולהבין איזו אמירה מבוססת יותר. אז מה הפתרון? לדבר עובדות ומספרים.
    מה נשמע יותר אמין "בזכותנו יהיה לכם גוף מהחלומות, כמו שתמיד רציתם " או "97% מהלקוחות שלנו ירדו 5 ק"ג ואף יותר בחצי השנה הראשונה", השני, נכון?
  4. האויב המשותף:
    העולם לא מושלם אך לרוב הצרכנים בעולם הזה יש דברים שקשה להם יותר להשלים איתם. ניסויים בבעלי חיים, שימוש מיותר בפלסטיק, מלחמה בסרטן וכד'. מאוד קשה לעשות בחירה מושכלת בין עשרות מוצרים דומים. אבל אם אחד היצרנים פונה לערכים הרגשיים של הצרכן, הבחינה הופכת להיות טבעית וקלה.
  5. דדליין:
    הצרכן יכול להתלבט שנים, בלי לקבל החלטה, אם הוא מרגיש שהמוצר או השירות זמינים לו בכל רגע. זו הסיבה שלמבצעים תמיד יש תוקף. אפשר לעשות שימוש בדדליין, גם כדי לתת מחיר מיוחד לנרשמים לפני תאריך מסוים, או להציע שירות מיוחד לזמן מוגבל.

שימוש נכון ומעודן בטריגרים מתאימים זה עולם ומלואו, בצוות נילס מומחים שעוסקים בתחום, נושמים מדיה חברתית ומגדילים לידים כדרך חיים. מעוניינים לקחת את הרשתות החברתיות שלכם לרמה אחרת? צרו קשר, נשמח לשוחח.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: