Spectronet

 

במסגרת העבודה שלנו עם Spectronet עיצבנו 3 קונספטים קרייטיביים חדשים לחברה אותם ישמשו כבסיס לקמפיינים הפרסומיים חדשים של החברה.התהליך התחיל בהבנה והבהרות בנוגע לאסטרטגיית השיווק של החברה ומציאת ערכי הליבה של החברה. לאחר מספר מפגשי סיעור מוחות של הצוות הקרייטיב שכלל את המעצבת, הקופירייטר והיועץ השיווקי העלינו שורה ערוכה של רעיונות וקונספטים: מצחיקים, עצובים, גסים (מדי), מטופשים וחכמים. בסוף חשבנו שאלה המסרים השיווקיים הנכונים לחברה.

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: