תעזור ואל תמכור - עצה השיווקית הטובה ביותר. מנהל שיווק שמספר על המוצר שלו

שיווק שלא מרגיש כמו שיווק

האסטרטגיה השיווקית הבאה לעולם לא מכזיבה: אל תמכור, תעזור.

מאמצי השיווק שלך יניבו תוצאות משמעותיות יותר אם תציע עזרה אמיתית לאחרים: עזרה זו יכולה להגיע בדמות עצה חינם, פוסט מועיל, הרצאה שיש לה ערך אמיתי לקהל ואינה רק למטרות קידום עצמי, תרומה או התנדבות רלוונטית בתחומך לקהילה.
נכון, AdWords תמיד יהיה שם לקבל את הכסף שלך, וככל הנראה גם יוביל אליך טראפיק מיידי, ואם בנית נכון את הקמפיין – גם מכירות. אבל לעומתו, הצעה כנה לעזרה מצדך תבסס את העסק שלך כסמכות מקצועית ותשיג לך לפחות את אותה כמות לקוחות – אבל הפעם לטווח הארוך ותוך יצירת חוויה חיובית וזכירה. כך גם תתפשט השמועה בקשר למקצועיות שלך מפה לאוזן.

והנה תמצית האסטרטגיה "אל תמכור, תעזור": במקום למכור את המוצרים שלך, אתה מוכר את המומחיות שלך. ברגע שמעמדך יתבסס כאוטוריטה בתחומך, תשים לב שלקוחות מתחילים להגיע באופן טבעי ובלי צורך בקמפיינים. והחלק הכי טוב? השיווק בכלל לא מרגיש כמו שיווק. במקום זאת, הצד המקבל חווה את נתינתך הכנה והמועילה ובכך מתחזקת תפיסתו שמדובר בבעל עסק שלא רק יודע מה הוא עושה – גם אכפת לו מאחרים.

בהצלחה!

 

[box color="green"]

NIELS, שיווק בגובה העיניים

מנהל שיווק טוב מהווה תנאי חשוב להצלחה של עסק או מיזם. אנחנו מתפקדים עבור הלקוחות שלנו כמנהל השיווק הזה – לא רק ניהול, אלא גם ביצוע בפועל על ידי צוות שיווק מקצועי במיקור חוץ.

[button url="https://www.niels.co.il/%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/" color="blue" size="l" align="left"] צור קשר[/button] [/box]

NIELS, שיווק בגובה העיניים - ייעוץ שיווקי ושיווק במיקור חוץ

 


 

[posts columns="5" count="5" excerpt_length="0" order="random"][/posts]

שתפו את הפוסט:

1 תגובה

כתיבת תגובה

מייל שלך לא ייחשף. שדות חובה מסומנים *

*

פוסטים אחרונים:

תגיות:

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או דברו איתנו: